بازهم تصمیم دردسر ساز برای فوتبال ایران

تیم های ازبکستانی حق تمرین قبل از مسابقه در زمین ورزشگاه آزادی را ندارند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ در حالی که سپاهان ورزشگاه فولادشهر را به عنوان استادیوم دوم خود برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده بود، کنفدراسیون حاضر نشد با این درخواست موافقت کند و حالا شاگردان ژوزه مورایس باید دیدارهای باقی مانده  خانگی خودشان در لیگ قهرمانان را تا زمان سپری شدن دوره محرومیت در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. اتفاقی که بدون شک باعث برهم خوردن تمرکز و ناراحتی سرمربیان استقلال و پرسپولیس می‌شود چون به شدت نگران کیفیت زمین چمن ورزشگاه آزادی هستند اما حالا دیگر چاره‌ای وجود ندارد.

در همین خصوص یکی از مدیران فدراسیون پیرامون راهکارهای اتخاذ شده برای حفظ کیفیت زمین و جلوگیری از تخریب آن به خبرورزشی گفت: یک تیم مهندسی قضیه را پیگیری می‌کند و راهکارهای علمی برای حفظ چمن مد نظر قرار گرفته است اما علاوه بر آن به لحاظ فوتبالی هم روشی را مد نظر قرار داده‌ایم که به موجب آن، سپاهان و نساجی که در زمره حریفان استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر خودمان محسوب می‌شوند و دیدارهای آسیایی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند، یکشنبه شب یعنی شب قبل از دیدارهای خانگی این هفته خود در لیگ قهرمانان، به زمین دیگری بروند و در زمین شماره یک آزادی تمرین نکنند تا فشار کمتری به آن وارد شود. البته در مورد حریفان آنها و تمرین نکردن رقبای ازبکستانی در زمین شماره یک آزادی حتماً باید با ناظر بازی صحبت شده و علاوه بر رضایت این شخص، دو تیم خارجی را هم راضی کرد در غیر این صورت طبق قانون موظفیم شب قبل از بازی زمین شماره یک را در اختیار هر دو تیم ازبکستانی حریف نساجی و سپاهان بگذاریم.

نساجی مازندران دوشنبه ۱۵ آبان ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف نوبهار نمانگان می‌رود و سپاهان نیز همین روز در ساعت ۲۱:۳۰ با آلمالیق بازی می‌کند.

انتهای پیام/