بازگشت باروز به کشورش بعد از ۱۵ سال

جردن باروز قهرمان جهان و المپیک امروز برای پوشیدن دوبنده ملی آمریکا روی تشک می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی شبکه لحظه؛ جردن باروز دارنده مدال طلای المپیک و ۶ عنوان قهرمانی کشتی آزاد جهان در حال حاضر در نیوجرسی است تا در فینال X برای پوشیدن دوبنده ملی آمریکا جهت حضور در رقابت‌های جهانی صربستان روی تشک برود.

باروز که متولد نیوجرسی است حالا این فرصت را دارد تا در زادگاه خود برای کسانی که دوستشان دارد دوباره افتخارآفرین شود. او در کنفرانس خبری نشان داد که چقدر مشتاق است تا برای هواداران زادگاهش کشتی بگیرد.

آزادکار مطرح جهان در این باره اظهارداشت: ما درباره آخرین باری که در نیوجرسی کشتی گرفتم صحبت می‌کردیم. من در واقع از خروجی ۳۸ اتوبان آتلانتیک سیتی بزرگ شدم اما از سال ۲۰۰۸ در نیوجرسی کشتی نگرفتم. ۱۵ سال از زمانی که در خانه‌ام کشتی گرفتم می‌گذرد، بنابراین در مورد آن هیجان‌زده هستم.

قهرمان جهان خاطرنشان کرد: زمانی که ۱۶ ساله بودم هدف من این بود که یک ژاکت بخرم و نامم را در روزنامه بیاورند، شاید یک عکس در صفحه اول بخش ورزشی پست پیک یا فیلادلفیا اینکوایرر. این هدف برای همه بچه‌های منطقه من در آن زمان وجود داشت.

وی افزود: وقتی به دانشگاه رفتم دوست داشتم نامم همه جا مطرح شود، عکسم در صفحه اول رسانه‌مان منتشر شود. وقتی به سطح ارشد رسیدم، می‌خواستم پول در بیاورم و برای خودم نامی دست و پا کنم حالا به این موضوع فکر می‌کنم که چرا این کار را شروع کردم.

باروز به اشاره به اینکه فرزندانش همیشه کشتی او را دنبال می‌کنند، گفت: من ۴ بچه کوچک در خانه دارم که هر روز روی من حساب و مرا تماشا می‌کنند. آنها می‌توانند نحوه کار و مسیریابی من در جهان، نحوه تمریناتم، مراقبت از بدنم و رفتار من با مردم را ببینند. هر فصل از زندگی من تغییر کرده است. به شدت به ایمانم متکی هستم، همین طور به خانواده‌ام و افرادی که مرا تشویق و حمایت می‌کنند.

کشتی‌گیر مطرح جهان یادآور شد: تنها مشکل بازگشت و کشتی گرفتن در خانه، درخواست مردم برای بلیت رایگان است. من پول بیشتری را برای خرید بلیت برای خانواده و دوستانم خرج کردم تا بتوانند مسابقه و برنده شدنم را تماشا کنند. لحظات هیجان انگیزی خواهد بود. من برای بازگشت هیجان‌زده هستم و نمی‌توانم برای رقابت صبر کنم.

انتهای پیام/