بازگشت دیاز به تمرینات لیورپول/ هالند غایب احتمالی بازی بزرگ هفته؟

در حالی که حضور گلزن نروژی در دیدار با لیورپول در هاله ای از ابهام است، لوئیز دیاز بعد از ۶ ماه به تمرینات لیورپول بازگشت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از تلگراف، لوئیز دیاز برای اولین بار از ماه اکتبر به تمرینات لیورپول بازگشت و می خواهد در بازی شنبه مقابل منچسترسیتی به میدان برود. این بازیکن کلمبیایی پس از شش ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو به تمرینات بازگشت.

دیاز در ابتدای ماه اکتبر ۲۰۲۲ در بازی مقابل آرسنال با توماس پارتی برخورد کرد و مصدوم شد. این وینگر پس از انجام عمل جراحی به تنهایی تمرین کرد تا اینکه دوباره به تمرینات گروهی تیمش اضافه شد. هدف این بازیکن کلمبیایی این است که در ترکیب یورگن کلوپ برای دیدار روز شنبه برابر منچسترسیتی حضور داشته باشد و به قرمزها در ۱۲ بازی باقیمانده این فصل کمک کند.

لیورپول که در حال حاضر از رقابت‌های جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است، فقط می‌تواند برای صعود به جمع چهار تیم برتر بجنگد و دیاز می‌تواند نقش مهمی در این امر ایفا کند، همانطور که او فصل گذشته ثابت کرد که یکی از بهترین بازیکنان تیم پس از پیوستن از پورتو به لیورپول در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بود.

ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی در تمرین روز پنجشنبه منچسترسیتی غایب بود و حضور او برای بازی شنبه این هفته مقابل لیورپول در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بازیکن نروژی در بازی جام حذفی که سیتی ده روز پیش برنلی را شکست داد و هالند هت تریک کرد از ناحیه کشاله ران آسیب دید.  هالند دو بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ نروژ مقابل اسپانیا و گرجستان را از دست داد و در چند روز اخیر با سیتی تمرین نکرده است.

این مهاجم در این فصل ۴۲ گل در ۳۷ بازی به ثمر رسانده است. غیبت او برای سیتی که هشت امتیاز کمتر از آرسنال (با یک بازی کمتر) دارد، کلیدی است. در طرف مقابل لیورپول نمی خواهد امیدهایش را برای کسب سهمیه از دست بدهد و به همین خاطر تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از این دیدار امتیاز بگیرد.

انتهای پیام/