بازگشت سیدحسین حسینی به جایگاه اصلی

 اواخر فصل گذشته و پس از ناکامی استقلال در قهرمانی لیگ و جام حذفی، دیدگاه‌ها نسبت به سید حسین حسینی به گونه‌ای بود که کمتر هواداری علاقه داشت او در تیم بماند.
به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  به نقل از فرهیختگان، با این حال شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نه تراکتوری‌ها حاضر به فروش پورحمیدی به استقلال شدند و نه انتقال عجیب بیرانوند صورت گرفت. حتی مدیران باشگاه در آستانه توافق با امیر عابد زاده بودند که این انتقال نیز در نهایت به سرانجام نرسید .تمام این اتفاقات باعث شد حسینی آبی‌پوش بماند و استقلال تغییری درون دروازه نداشته باشد.
عملکرد گلر ۳۱ ساله آبی‌ها اما در این فصل به گونه‌ای بوده که می‌توان بازگشتی دوباره و قدرتمند را برای او توصیف کرد. حسینی تا به اینجا در ۱۰ دیدار دروازه خود را بسته نگه داشته و تنها پورحمیدی را با ۱۱ کلین‌شیت بالاتر از خود می‌بیند.
تیم نکونام که با ۱۰ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد، بدون شک یکی از دلایل بزرگ صدرنشینی و  موفقیت در این امر را درخشش کاپیتان خود می‌داند. کاپیتانی که استقلال را ترک نکرد،  در تیم خود ماند و جایگاه از دست رفته‌اش را بار دیگر پس گرفت.
انتهای پیام/