بازگشت شیرین ستاره فرانسوی به بارسلونا

عثمان دمبله بعد از مدت‌ها می‌تواند در دیدار با رئال بتیس تیمش را همراهی کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از آس، بارسلونا چهارشنبه شب در چارچوب هفته سی و یکم لالیگا در خانه رایو وایه‌کانو به مصاف این تیم رفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد تا نتواند از شکست سه‌شنبه شب رئال مادرید استفاده کند و از این تیم فاصله بگیرد.

با این نتیجه بارسلونا ۷۶ امتیازی باقی ماند تا فاصله این تیم صدرنشین با رئال مادرید رده دومی ۱۱ امتیاز باقی بماند. رایو وایه‌کانو هم با ۴۳ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

بارسا تنها در یک بازی از پنج بازی اخیر در تمام رقابت‌ها پیروز شده و تنها دو گل در این بازی‌ها به ثمر رسانده است. بازگشت دمبله می تواند شرایط را در خط حمله به سود این تیم کند. مهاجم لهستانی در ۱۲ بازی اول خود در لالیگا ۱۳ گل به ثمر رساند اما از زمان مصدومیت ملی پوش فرانسوی تنها ۵ گل در ۱۲ بازی به ثمر رساند. این نشان می دهد مصدومیت دمبله روی عملکرد لواندوفسکی نیز موثر بوده است و باعث کاهش تعداد گل‌های او شده است.

رکورد بارسا با و بدون دمبله

دمبله که در این فصل  ۸ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده است. او در مجموع ۱۷ بازی را از دست داده که در این مدت بارسلونا ۱۰ پیروزی، ۳ تساوی و ۴ شکست کسب کرده است. آبی و اناری‌ها در ۱۸ بازی لالیگا که بازیکن فرانسوی را در ترکیب خود داشته، ۱۵ پیروزی، دو تساوی و تنها یک شکست داشته که این نشان می‌دهد هر گاه دمبله در ترکیب بارسلونا بوده است این تیم نتایج بهتری کسب کرده است. بازیکن سابق دورتموند در دیدار با منچستریونایتد در لیگ اروپا که با حذف بارسلونا همراه بود و همینطور شکست نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل رئال مادرید در ترکیب تیمش حضور نداشت.

کریستنسن نیز برای رویارویی با بتیس بازمی‌گردد

آندریاس کریستنسن مدافع میانی تیم بارسا نیز پس از مصدومیت در بازی‌های ملی با دانمارک می‌تواند در این دیدار حضور داشته باشد.

انتهای پیام/