Home برگزیده بازگشت مرد همه کاره به تیم ملی!

بازگشت مرد همه کاره به تیم ملی!

یکی از ستاره‌های اصلی تیم ملی در مسیر موفقیت ایران برای رسیدن به جام جهانی بدون شک احمد نوراللهی است که برابر تیم ملی امارات بازگشت دوباره‌ای به ترکیب تیم ملی داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در شرایطی که در غیاب احمد نوراللهی که به دلیل تست مثبت کرونا شانس همراهی ایران برابر عراق را از دست داد، تیم ملی فوتبال وزنه بزرگی را در آن دیدار در اختیار نداشت، حالا بازگشت نوراللهی به تیم ملی خبر خوشحال کننده ای برای دراگان اسکوچیچ و دیگر مربیان تیم ملی محسوب می شود.

نوراللهی که با 28 سال سن 22 بازی ملی را در کارنامه اش به ثبت رسانده در حال حاضر یکی از اصلی ترین ارکان تیم ملی در خط میانی محسوب می شود و خیلی ها بر این باور بودند که حضور او در بازی برابر عراق می توانست شرایط بهتری را برای ایران در آن دیدار رقم بزند؛ بازیکنی که همواره روند خوبی دارد و کم نوسان بازی می کند و در فاز تهاجمی و کارهای دفاعی می تواند کمک حال تیم ملی باشد.

نوراللهی با عملکرد خوبی که در تیم ملی از خود به نمایش گذاشته می تواند مهمترین اتفاق فوتبالی زندگی اش را در جام جهانی رقم بزند و با حضور در ترکیب تیم ملی در قطر، نگاه ها را بیش از پیش به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید :
عملکرد درخشان مثلث ترسناک شباب الاهلی در کنار درخشش احمد نوراللهی+عکس
کنایه مدیر روابط عمومی پرسپولیس به احمد نوراللهی در پست اینستاگرامی + عکس
احمد نوراللهی پشیمان می‌شود؟

انتهای پیام/