بازگشت میراسماعیلی با حکم رفع تعلیق به فدراسیون جودو

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، صبح امروز یک شنبه هشتم مردادماه با حکم رفع تعلیق از سوی مقامات قضایی به فدراسیون جودو بازگشت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ پس از حواشی که خردادماه سال جاری برای آرش میراسماعیلی رئیس وقت فدراسیون جودو رخ داد، طی حکمی از سوی سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، نصرالله پریچهره به عنوان سرپرست موقت فدراسیون جودو منصوب شد و آرش میراسماعیلی به مدت کوتاهی از ریاست فدراسیون تعلیق شد تا از طریق دادگاه پیگیر رفع اتهامات وارده از سوی شاکی خصوصی شود.

این روند در کمتر از یک ماه پیگیری شد و در نهایت ۲۸ خردادماه سال جاری، میراسماعیلی با حضور در دادگاه و ارائه مستندات خود سرانجام با حکم قاضی رفع تعلیق شد.

بر این اساس طبق دستور قضائی و نامه صادره خطاب به وزارت ورزش و جوانان از سوی دادگاه کارکنان دولت، تعلیق آرش میراسماعیلی از خدمت دولتی لغو و ادامه تعلیق وی از نظر دادگاه وجاهت قانونی نداشت.

بر این اساس با حکم رفع تعلیق میراسماعیلی از سوی مقامات قضایی، وی صبح امروز همراه با فخیمی مدیر حراست فدراسیون جودو، محمدرضا مدنی پیشکسوت جودو و مدیر کمیته فنی فدراسیون جودو، مهدی گرایلی نایب رئیس مردان، مریم بهاروند نایب رئیس بانوان، هادی کردی رئیس هیات جودو استان لرستان، پیمان ترکاشوند رئیس هیات جودو استان تهران، شهرام ساکی رئیس هیات جودو بروجرد، محمدرضا پارسا رییس کمیسیون آزمون، بخشایی مدیر بین الملل، مدیری خزانه دار فدراسیون و تعداد دیگری از اعضا خانواده جودو در فدراسیون جودو حضور پیدا کردند و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون جودو برای وی آرزوی موفقیت کردند.

براین اساس میراسماعیلی از امروز پس از رفع تعلیق مجدد به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/