بازگشت یحیی؛ پرسپولیس به دنبال اولین برد

باشگاه پرسپولیس فصل را با تساوی بدون گل در فولادشهر مقابل ذوب آهن استارت زد و در ادامه برابر فولاد خوزستان نیز در آزادی این نتیجه را تکرار کرد تا همچنان دور از برد قرار داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یحیی‌گل محمدی که بعد از اتفاقات فصل گذشته با محرومیت از سوی کمیته انضباطی مواجه شده بود، طی این بازی قادر به همراهی تیمش از روی نیمکت نبود تا هدایت سرخ‌ها بر عهده کریم باقری و اوسمار در منطقه فنی باشد.

هر چند در بازی با فولاد خوزستان نیز هواداران پرسپولیس در استادیوم آزادی انتقاداتی به نحوه بازی تیم خود داشتند و شعارهایی نیز در این راستا داده بودند، اما به نظر می‌رسد با بازگشت یحیی گل محمدی به نیمکت این تیم در جدال حساس برابر آلومینیوم در اراک، باید انتظار شیوه تاکتیکی و عملکرد بهتری را از این تیم داشت.

یحیی که فصل قبل در تقابل با آلومینیوم و مهدی رحمتی در جام حذفی، با شکست در استادیوم آزادی به کار پایان داده بود، اکنون امیدواره ضمن جبران آن نتیجه به اولین برد فصل تیمش نیز در بازگشت به نیمکت دست یابد و مسیر خود را در دستیابی به هدف قهرمانی این فصل دنبال کند. پرسپولیس روز جمعه و در اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

انتهای پیام /