بازیکنان آلمان: از ما انتقاد کنید نه فلیک

زنگ خطر برای میزبان یورو ۲۰۲۴ به صدا درآمده است و بازیکنان خود را مسئول این وضعیت می‌بینند نه سرمربی.

 

به گزارش شبكه ورزشی لحظه به نقل از اسپورت بازر، آلمان به عنوان میزبان حضورش در یورو ۲۰۲۴ قطعی است، به همین خاطر این تیم در رقابت های انتخابی بازی نخواهد داشت و در زمان پنجره بازیهای فیفا دی تنها دیدارهای دوستانه برگزار خواهد کرد. تیم ملی فوتبال آلمان در ادامه نتایج ناامید کننده خود این بار با نتیجه دو بر صفر در یک بازی دوستانه برابر کلمبیا شکست خورد.

 

آلمان به عنوان میزبان یورو ۲۰۲۴ نتایج خوبی با فلیک به دست نیاورده است و این باعث شده تا انتقادها از این مربی بسیار بالا گیرد.

 

مارک آندره تراشتگن دروازه بان تیم ملی آلمان پس از شکست ۲ بر صفر مقابل کلمبیا گفت: ما به او اعتماد کامل داریم. نباید از فلیک انتقاد شود. مشکل تیم او نیست.

 

امره چان هافبک تیم ملی آلمان نیز گفت که اصلا هیچ بحثی در مورد سرمربی نباید وجود داشته باشد و بنجامین هنریکس به این سوال که آیا فلیک هنوز هم فرد مناسبی برای هدایت ژرمن ها است، پاسخ داد: “بله، کاملا”. مربی ما را خیلی خوب آماده بازی کرد. او می‌خواست تلاش کند تیم در این دیدار پیروز شود و نباید توانایی های مربی را زیر سوال ببریم. ما بازیکنان مسئول این اتفاقات هستیم. اول و مهمتر از همه، ما بازیکنان باید خودمان را مسئول بدانیم. ما مسئول عملکرد بد آلمان هستیم.

 

ایلکای گوندوغان: عملکرد مقابل کلمبیا استاندارد ما نیست

 

 

ایلکای گوندوغان، برنده لیگ قهرمانان اروپا به عنوان کاپیتان تیم ملی آلمان نتوانست تیم را در مسیر موفقیت آمیز هدایت کند. او که از وضعیت تیم آلمان اصلا رضایت نداشت بعد از این دیدار گفت: این بازی به هیچ عنوان معیار ما نیست.

 

تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم نمایشی ناامید کننده با هدایت فلیک داشت و حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. با توجه به این که آلمان میزبان یورو ۲۰۲۴ است هواداران از فلیک تنها انتظار قهرمانی دارند.

 

همچنین اولیور بیرهوف، مدیر تیم‌های ملی فوتبال آلمان در پی نتایج ضعیف این کشور قرارداد خود با فدراسیون فوتبال آلمان را فسخ کرد تا رودی فولر جای او را بگیرد.

 

انتهای پیام/