بازیکنان استقلال : این مبلغ به درد ما نمی خورد

برخی بازیکنان تیم فوتبال استقلال در مقابل اینکه هئیت مدیره این تیم تصمیم گرفته است مبلغ 10 درصداز قرارداد بازیکنان را فعلا پرداخت کند ایستاده اند و مخالف این رقم هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، چشمی، حسینی و غفوری در جلسه با سعادتمند اعلام کردند که قرار نیست پس از چند ماه صبر کردن در حال حاضر فقط ۱۰ درصد از مطالباتشان را درخواست کنند و خواستار این شدند که مبلغ واریزی باشگاه به حساب بازیکنان بیشتر از این مقدار باشد. سعادتمند که قرار بود با جذب افراد اقتصادی درصدد رفع مشکلات مالی باشد از بازیکنان مجددا مهلت خواست تا بتواند بیش از رقمی که مدنظرش بود را تهیه کند و در اختیار آبی پوشان بگذارد.

در حال حاضر بویان، جپارف، منشا، شفر و مربیان استقلال در زمان حضور او روی نیمکت آبی پوشان به عنوان طلبکاران خارجی استقلال شناخته می‌شوند و باشگاه باید در اولین فرصت برای مذاکره و کسب رضایت آنها اقدام کند تا از محرومیت در پنجره نقل و انتقالات و جریمه نقدی مجزا جلوگیری کند. با توجه به اینکه شنیده می‌شود قرار است مسابقات لیگ برتر فوتبال از اواسط خردادماه مجددا از سر گرفته شود، قابل پیش بینی است که طی دو الی سه هفته آتی بازیکنان به تمرین بازگردند و باید منتظر ماند و دید بازیکنان استقلال حاضر هستند در صورتیکه باشگاه نتواند به تعهدش عمل کند.

بیشتر بخوانید :

نیکبخت : بعضی ها دنبال این هستند کنار استقلال شهرت بگیرند

عمران زاده : خیلی وقت است با باشگاه استقلال کاری ندارم + فیلم

مدیر روابط بین الملل استقلال : پیگیر پرداخت طلب جباروف و منشا توسط فیفا هستیم