بازیکنی که پرسپولیس را به رئال مادرید ترجیح داد

محمد صادقی بازیکنی است که در جوانی به پیشنهاد باشگاه رئال مادرید نه گفت تا در پرسپولیس بازی کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمد صادقی هافبک سالهای دور پرسپولیس این روز ها دوران کهنسالی را طی می کند و از جوانی اش فاصله گرفته است.

ستاره ای از جنوب کشور

محمد صادقی هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال خود را از زمین های محله گمرک اهواز شروع کرد و در طول دروان فوتبال خود در تیم های ملی و پرسپولیس افتخارات زیادی کسب کرد. صادقی خاطراتش را اینگونه آغاز کرد: بعد از جام جهانی 1978 آرژانتین با پرسپولیس قرارداد بستم و در پهمین زمان بود که استقلالی ها اصرار داشتند به این بروم اما من قبول نکردم حتی کار به تهدید هم کشید اما من زیر بار نرفتم و پرسپولیس را انتخاب کردم.

رئالی ها به من دستمال سفید نشان دادند

وی در مورد گلی که به رئال مادرید زد گفت: در یک بازی دوستانه با رئال مادرید در نیمه اول روی یک ضربه پنالتی گل خوردیم، اما نیمه دوم این قدر خوب بازی کردیم که توپ و میدان در اختیار ما بود. عادلخانی از جناح راست سانتر کرد و من هم با ضربه سر زدم تو گل، سال بعد همان تیم قهرمان جام جهانی شد. آن سال مارادونا تازه گل کرده بود، ولی به او بازی ندادند. در بازی با ایران از دقیقه اول تا آخر مارادونا دور زمین روپایی می‌زد. آن زمان طرفداران رئال مادرید عادت داشتند هر تیمی که در زمین‌شان خوب بازی می‌کرد برایش دستمال سفید تکان می‌دادند. وقتی من گل زدم برای من این کار را انجام دادند. بعد از آن بازی پیشنهاد وسوسه انگیزی به من داده شد.

افسوس نرفتم به رئال را نمی خورم

صادقی در ادامه گفت: ان زمان هر پولی که قرار بود رئال به من بدهد در پرسپولیس گرفتم و قرارداد 1 میلیون تومانی بستم که با آن پول میشد 10 آدپارتمان خرید البته من ماهی هزار تومان هم حقوق می گرفتم و از اینکه به جای رئال مادرید پرسپولیس را انتخاب کردم افسوس نمی خورم چرا که پرسپولیس هم پرطرفدار ترین تیم ایران بود.

انتهای پیام/