بازیکن جنجالی استقلال تا رضایت نگیرد نمی تواند پرسپولیسی شود

حتی اگر سازمان لیگ این قرارداد را ثبت کند باشگاه استقلال می تواند نسبت به آن اعتراض کند و در آن صورت کمیته وضعیت بازیکنان تعیین کننده شرایط عرفان باقری است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، عرفان باقری بازیکن تیم رده جوانان استقلال درحالی این روزها در باشگاه پرسپولیس دیده شده که به همین سادگی نمی تواند از جمع آبی پوشان جدا شود و به تیم رقیب برود. این بازیکن در هیات فوتبال تهران فسخ قرارداد خود را گرفته است اما طبق استعلام از سازمان لیگ مشخص شد که این فسخ قرارداد مورد قبول سازمان لیگ نیست و حتی اگر او با پرسپولیس به توافق هم برسد نمی تواند قراردادش را ثبت کند. حتی اگر سازمان لیگ این قرارداد را ثبت کند باشگاه استقلال می تواند نسبت به آن اعتراض کند و در آن صورت کمیته وضعیت بازیکنان تعیین کننده شرایط عرفان باقری است.

این بازیکن با توجه به قرارداد مالی که با باشگاه استقلال دارد به صورت یک طرفه نمی تواند قراردادش را فسخ کند و برای ثبت قرارداد با تیم جدید نیازمند رضایتنامه مسئولان استقلال است.

از سوی دیگر این سئوال پیش می آید که چرا هیات فوتبال تهران این قرارداد را فسخ کرده است که در این خصوص عباس تیموری دبیر هیات فوتبال تهران به آخرین خبر گفت: هر بازیکنی که با باشگاهی قرارداد مالی داشته باشد باید با رضایت باشگاه دنبال فسخ قرارداد باشد تا فسخش معتبر باشد. ما در هیات فوتبال به هر بازیکنی که دنبال فسخ باشد این نامه را می دهیم اما در نامه قید شده در صورت عدم رضایت باشگاه عواقب فسخ قرارداد در صورت داشتن مشکل و تخلف به عهده خود بازیکن است.

بیشتر بخوانید:
شاید باشگاه استقلال برخی بازیکنانش را آزاد کند
پنجره نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس بسته شد
سفرخارجی مدیرعامل باشگاه استقلال به تعویق افتاد

انتهای پیام /