بازیکن جنجالی لیگ برتر در راه پرسپولیس

محمدرضا خالدآبادی با درخشش در لیگ برتر با وجود آنکه چند پیشنهاد رقم بالا دارد، اما ترجیح می‌دهد به تیم سابقش یعنی پرسپولیس برگردد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، یکی از پدیده‌های لیگ ما محمدرضا خالد آبادی گلر جوان هوادار بود و که عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشت و همین درخشش باعث شد تا او به گلر شماره یک تیم ملی امید تبدیل شود. خالدآبادی که در پایه‌های پرسپولیس حضور داشت، به احتمال فراوان با توجه به جذب علیرضا حقیقی، از هوادار جدا خواهد شد. دو تیم پرسپولیس و استقلال به شدت به دنبال این گلر هستند و مذاکراتی را با مدیران هوادار انجام دادند.

با این حال باشگاه استقلال حاضر است مبلغ درخواستی هوادار را در چند قسط به آن‌ها پرداخت کند. همچنین مبلغ پیشنهادی باشگاه استقلال به خالدآبادی هم از پیشنهاد پرسپولیس بیشتر است. با این حال انتخاب اول این گلر جوان پرسپولیس است و قلبا دوست دارد دوباره به تیم سابقش بازگردد.

بازیکن جنجالی لیگ برتر راهی پرسپولیس شد

خالدآبادی چند سال در تیم‌های پایه پرسپولیس بازی کرد و به همین دلیل دوست دارد در تیم مورد علاقه اش به میدان برود. حال باید دید در نهایت تکلیف این گلر ملی پوش چه خواهد شد و فصل آینده او را در کدام تیم خواهیم دید.

انتهای پیام/