بازیکن سرخپوش لیگ برتر پدر جدید پیدا کرد!

مارکوس رشفورد بازیکن سرخپوش تیم فوتبال منچستر یونایتد این روز ها با یک معضل جدید به نام پدر جدید روبرو شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مارکوس رشفورد بازیکن تیم فوتبالا انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد با ادعای یک فرد غنایی روبرو شده است که مدعی است او پدر مارکوس است و قصد دارد از او محافظت کند!

پیش از این گفته میشد رشفورد از یک پدر و مادر جامائیکایی بدنیا آمده است و با ادعای فردی به نام مایکل بوی مارکوای بازیکن سابق تیم غنا با بحران جدیدی روبروشد .

پدر جدید رشفورد: دنبال درآمد زایی نیستم

این فرد مدعی شده است: “راشفورد پسر من است و او این موضوع را می داند، اگرچه چندین سال است که ما همدیگر را ندیده ایم. در ابتدا مارکوس از شنیدن این خبر عصبانی شد زیرا فکر می کرد من او را رها کرده ام، اما این اتفاق رخ نداده بود. اکنون بسیاری برای خبر گرفتن از من در مورد این ماجرا تلاش خواهند کرد، اما من از آن نوع آدم هایی نیستم که به دنبال ساده ترین راه برای کسب درآمد یا معروف شدن باشم. من فقط می خواستم به جهانیان اطلاع دهم که مارکوس راشفورد ریشه ای غنائی دارد.

هیچ کس نباید پیوند و رابطه بین یک پدر و یک پسر را خراب کند عشق من به او هرگز کم نمی شود. هدف اصلی من این است که از مارکوس محافظت کنم و از او بخواهم میراث من را حفظ کند. اگر کسی با پیشنهاد مالی بدهد عصبانی می شوم. من به پول احتیاج ندارم ، من به عشق، عدالت و حقیقت نیاز دارم.”

انتهای پیام/