بازیکن ماشین‌سازی غیرمجاز شناخته شد + عکس

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهاجم ماشین سازی تبریز بازیکن غیرمجاز شناخته شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در پی شکایت باشگاه قشقایی شیراز از باشگاه ماشین‌سازی تبریز مبنی بر استفاده سبزقبایان از یک بازیکن غیرمجاز به نام امیر شهیم در دیدار برابر قشقایی به واسطه فسخ قرارداد با باشگاه ماشین سازی در نیم فصل و عقد قرارداد جدید با باشگاه خیبر خرم آباد؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی مستندات ارائه شده از سوی باشگاه قشقایی ضمن غیرمجاز شناختن مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز؛ نتیجه دیدار سبرقبایان تبریزی با تیم قشقایی را سه بر صفر به سود شیرازی‌ها اعلام کرد!

غیرمجاز شناخته شدن امیر شهیم مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از سوی کمیته انضباطی در شرایطی رقم می خورد که این مهاجم علارغم عدم نتیجه گیری و سقوط تیمش به لیگ دسته دوم؛ با به ثمر رساندن 5 گل دیگر در نیم فصل دوم مجموع گل‌های خود را از عدد 7 به عدد 12 رساند تا در جدول گلزنان لیگ در پایان فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در رتبه سوم قرار بگیرد.

با بازنده اعلام شدن تیم ماشین سازی تبریز در دیدار برابر قشقایی از سوی کمیته انضباطی؛ تنها برد سبزقبایان در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ لیگ یک در دیدار خارج از خانه برابر همین تیم قشقایی شیراز رقم خورده بود پرید تا ماشین سازی تیم بدون برد رقابت‌های لیگ یک لقب بگیرد! در سوی مقابل نیز تیم قشقایی که در پایان هفته سی و چهارم و پایانی فصل را با رتبه چهاردهم به پایان رساند با سه امتیاز دیدار برابر ماشین‌سازی ۴۲ امتیازی شده و با دو رده صعود در رتبه دوازدهم جا گرفت تا سبب تنزل یک پله‌ای رتبه دو تیم‌ استقلال خوزستان و سایپا نیز شود!

همچنین با اعلام کمیته انضباطی باشگاه امیر شهیم دو جلسه از همراهی تیم خود محروم خواهد بود. ضمن اینکه وی به پرداخت ۲۰ میلیون ریال و باشگاه ماشین سازی نیز به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام /