بازی دفاعی پورتلند مقابل دنور پیروزی دوم نیمه نهایی را برای این تیم رقم زد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، چهارشنبه شب تیم های پورتلند تریل بلیزرز و دنور ناگتس دومین دیدار نیمه نهایی کنفرانس غرب را در دنور برگزار نمودند و تیم میهمان موفق شد ناگتس را با نتیجه 90-97 مغلوب سازد تا دو تیم در دو بازی نخست نیمه نهایی 1-1 مساوی شوند.

انیس کانتر 15 امتیاز و 9 ریباند و سی جی مک کالوم 20 امتیاز برای پورتلند گرفتند. رودنی هود و دمین لیلارد نیز به ترتیب 15 و 14 امتیاز افزودند. الفاروق امینو با 11 امتیاز و 10 ریباند یک دبل دبل ثبت کرد و زک کالینز ( 10 امتیاز) جزو دورقمی ها شد.

برای دنور، نیکلا جوکیچ ( 16 امتیاز و 14 ریباند) و پل میلساپ (14 امتیاز و 11 ریباند) دو دبل دبل به ثبت رساندند. مالک بیسلی و گری هریس نیز به ترتیب 13 و 12 امتیاز کسب کردند.

توری کِرگ، فوروارد دنور، در اوایل کوارتر دوم در برخورد با هم تیمی اش مونته موریس از ناحیه بینی دچار جراحت و خونریزی شد و مجبور به ترک زمین شد اما در اواخر کوارتر سوم دوباره به بازی بازگشت. مچ پای موریس هارکلس، فوروارد پورتلند نیز در نیمه دوم پیچ خورد و او نیز مصدوم شد.

کوارتر اول 23-28 به سود بلیزرز پایان یافت. این تیم با ارائه یک نمایش دفاعی مسلط در کوارتر دوم کنترل بازی را در دست گرفت و اجازه نداد دنور در کوارتر دوم بیش از 12 امتیاز بگیرد. دنور از 23 شوت تنها 5 شوت را به ثمر رساند و هر 10 شوت سه امتیازی خود را از دست داد و در حالی که 15 امتیاز عقب بود  نیمه دوم را 35-50 به پایان رساند.   

در کوارتر سوم، ناگتس دو بار فاصله امتیازات را به زیر 10 رساند اما بلیزرز در هر دوبار بلافاصله پاسخ دنور را داد و با برتری 14 امتیازی به کوارتر چهارم وارد شد.

کوارتر چهارم نیز برای دنور با فراز و نشیب همراه بود. پس از شوت سه امتیازیِ ست کری برای پورتلند، ناگتس شروع به امتیاز گیری متوالی کرد و اختلاف را به 7 کاهش داد. میزبان این فرصت را داشت که فاصله را کمتر هم بکند اما هریس پرتاب سه امتیازی خود را از دست داد و در عوض رودنی هود در دو دقیقه پایانی یک شوت سه امتیازی برای بلیزرز گرفت و نتیجه را 84-94 کرد. با لی آپِ جوکیچ در 34 ثانیه آخر نتیجه به 90-95 تغییر یافت و در نهایت هود با دو پرتاب آزاد پیروزی را برای بلیزرز قطعی کرد.

دو دیدار بعدی نیمه نهایی کنفرانس غرب روزهای جمعه و یکشنبه در پورتلند برگزار خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای