بازی مس در زمین حریفان تیم ملی؟!/چشمان فدراسیون خواب یا غافل؟

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، در اقدامی بی سابقه و عجیب تیم فوتسال مس سونگون روز گذشته با تیم ملی زیر ۲۰ سال ویتنام یکی از رقبای احتمالی ایران در مسابقات زیر ۲۰ سال  تبریز به میدان رفته و این موضوع در حالی است  که قرار است امروز، فردا هم به مصاف تیم های ژاپن، اندونزی برود. همانطور که همگان می‌دانند تیم مس در حال تمرینات بدنسازی است و این ۳ دیدار دوستانه  علاوه بر اینکه هیچ کمکی به لحاظ فنی به این تیم نمی‌کند فقط باعث آمادگی هر چه بیشتر حریف های احتمالی ملی پوشان زیر ۲۰ سال ایران خواهد شد.

مسئولان مس سونگون در این برهه حساس خوب می‌دانند که انجام چنین بازی‌های اصلا نیاز نیست اما متاسفانه  حامد نجفی عضو هیات رئیسه و مدیرعامل این تیم بجای اینکه منافع ملی کشورمان برایش مهم باشد بیشتر دلسوز و یار و یاوران حریفان شده و بعید نیست سالن پورشریفی تبریز را ورزشگاه خانگی حریفان کشورمان تبدیل کند.

امید است مهدی تاج، ریاست فدراسیون فوتبال و پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال و انصاری فرد به عنوان رئیس کمیته فنی و سازمان لیگ به این موضوع ورود کرده و جلوی اینگونه مسائل را که باعث تعضیف تیم ملی زیر ۲۰ سال می شود را بگیرند.

منبع: فارس