بازی های روز اول از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

فردا درحساس ترین دیدار لیگ برتر فوتبال تیم استقلال در مسجد سلیمان به میدان می رود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،رقابت های لیگ برتر فوتبال در هفته چهارم از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه دستگردی بین دستیاران اسبق گل‌محمدی مصافی مهم برگزار می‌شود. پیکان امیدوار کننده فصل گذشته که تا هفته سوم توانسته ۲ برد کسب کند و همگام با استقلال در رده دوم قرار بگیرد میزبان نساجی است که تا امروز تنها ۲ تساوی کسب کرده است.

پیکانی‌ها اگر مقابل مس شکست نخورده بودند همین حالا هم می‌توانستند صدرنشین باشند. این مساله نشان می‌دهد هنوز هم در فرم خوب فصل گذشته خود قرار دارند. در سمت مقابل اما نساجی هنوز خودش را زیر نظر مطهری اثبات نکرده و به دنبال اولین برد فصل است.

همزمان با بازی فوق، ملوان در انزلی میزبان ذوب‌آهن است. شاگردان زارع اوضاع خوبی ندارند و تنها با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفته‌اند. این تیم با توجه به عدم حضور ستاره‌ لیگ برتری یا یک رهبر با تجربه از ابتدا هم احتمال می‌رفت نیاز به زمان داشته باشد تا در لیگ خودش را اثبات کند. در سمت مقابل ذوب آهنی که در هفته اول نشان داد تیم منسجم و خوبی در لیگ خواهد بود قرار دارد که تا امروز ۳ تساوی کسب کرده. به نظر می‌رسید ذوبی‌ها امسال در نیمه بالایی جدول جا خوش کنند اما تا این لحظه در حسرت اولین برد خود مانده‌اند.

در دیگر دیدار امروز هم مس کرمان از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان هم‌استانی خود گل‌گهر است. مسی‌ها در بازی مقابل استقلال نشان دادند از دفاعی منسجم برخوردارند و می‌خواهند با استفاده از ضدحملات اولین لیگ برتر خود پس از ۸ سال را سپری کنند اما این بار مقابل تیمی به شدت زهردار و سریع چون گل‌گهر قرار می‌گیرند. تیمی که هفته گذشته در لحظات پایانی از شکست گریخت اما نمایشی بسیار خوب داشت و بازیکنان این تیم نشان دادند عزم‌شان برای کسب سهمیه و حضور میان مدعیان، این بار جدی است.

انتهای پیام/