باز هم پای “مسی” در میان است؟

مسی به ادر سارابیا(دستیار ستین) بی‌احترامی می‌کند چرا که در سال 2015 توییت کرده بود که کریستیانو بهترین گلزن تاریخ است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،از دست دادن از دست دادن ۶ امتیاز طی ۳ تساوی اکنون باعث شده است تا بلوگرانا خطر از دست دادن قهرمانی را بیش از پیش احساس کند.پیروزی شاگردان زیدان در مقابل ختافه فاصله امتیازی رئال مادرید با بارسلون را به عدد ۴ می رساند و آبی و اناری ها را در آستانه تقدیم قهرمانی به رقیب دیرینه قرار میدهد.در این میان اما بار دیگر بحث اختلاف در رختکن بارسا به گوش میرسد و مانند همیشه عامل اصلی را یک نفر میدانند: لیونل مسی.

“خوانما سانچز” خبرنگار اسپانیایی در مطلبی پیرامون وضعیت بارسا اینگونه مینویسد:

?مسی به ادر سارابیا(دستیار ستین) بی‌احترامی می‌کند چرا که در سال 2015 توییت کرده بود که کریستیانو بهترین گلزن تاریخ است.

??بارتومئو، آرتور 23 ساله را می‌فروشد آن هم در حالی که چند وقت پیش با ژاوی مقایسه می‌شد اما مشکلش اینجا بود که با مسی رابطه خوبی نداشت.

⚪️⚫️آرتور با 72 میلیون یورو راهی یووه شد و پیانیچ 30 ساله را خریدند که هوادار زیدان و رئال مادرید است و 60 میلیون یورو پرداختند تا یک معامله اقتصادی عجیب داشته باشند.

?ستین، گریزمن 120 میلیونی را روی نیمکت نشاند و با 5 دقیقه بازی دادن به او مقابل اتلتیکو تحقیرش کرد.

??بارسلونا همان چیزی است که باید باشد؛ خانه جنجال‌ها. در حالی که رئال مادرید بهترین باشگاه تاریخ است که 13 قهرمانی اروپا دارد و پادشاه دنیاست.

از مطلب “خوانما سانچز” حتی اگر طرفدار رئال باشد باز هم فکتهایی به دست می آید که نوک پیکان جنجالها را به سمت نابغه آرژانتینی میچرخاند. بسیاری معتقدند مسی توقع داشت بجای هزینه ۱۲۰ میلیون یورویی برای گریزمن، مسئولین بارسا باید نیمار را که رابطه خوبی با مسی دارد را برمیگرداندند.در سالهای گذشته مخصوصا پس از جدایی ژاوی، پویول، اینیستا و پپ گواردیولا هر وقت بارسا دچار بحران در کسب نتیجه شد، اخباری از نیوکمپ به بیرون درز کرد که فحوای آن دخالت لیونل مسی را به تصویر میکشید.
در این ارتباط حتی برخی مسی را متهم به دخالت در امور مربیان تیم ملی آرژانتین هم میکنند و عدم دعوت از مائورو ایکاردی، کم بها دادن به سرخیو آگوئرو و ندادن فضای لازم به پائولو دیبالا را بخاطر دخالتهای مسی میدانند.
این در شرایطی است که “آلبی سلسته ” با لیونل مسی هیچ جام بین المللی را فتح نکرده و دوبار متوالی نایب قهرمان کوپا آمه‌ریکا و ۱ نایب قهرمانی جام جهانی را بدست آورده است.
حال باید منتظر ادامه لالیگا ماند و دید بحران نتیجه گیری بلوگرانا منجر به چه تغییراتی در کادر فنی و مجموعه بازیکنان بارسلونا خواهد داشت و آیا باز هم ردپای مسی دیده خواهد شد؟

علیرضا دهقانی