باشگاه استقلال اجازه ترانسفر شدن قائدی به تیم مشهور آلمانی را می‌دهد؟

مهدی قایدی با درخشش در سومین فصل حضور در استقلال حالا با یک پیشنهاد دست به نقد از بایرلورکوزن رو به رو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، مهدی قائدی که همین هفته پیش موفق شده بود در دربی برای استقلال گلزنی کند حالا با پیشنهاد تیم فوتبال بایرلورکوزن مواجه شده همان تیمی که مهدی پاشازاده را نیز در اختیار داشت و علی فتح الله زاده در دهه هفتاد بارها تلاش کرد تا بازیکنان دیگری از استقلال را به این تیم بفرستد اما نشد. حالا قایدی میتواند دومین بازیکن استقلال باشد که به این تیم مشهور آلمانی رفته است البته که شاید محمود فکری در این شرایط حتی در نیم فصل اجازه حضور این بازیکن را در تیمی جز استقلال ندهد!

علت اما چیست؟

چون فکری با وجود کسب نتایج قابل قبول تحت فشار شدید هوادارانش قرار دارد و هیچ بعید نیست با یک شکست غیرمنتظره از سمت خود برکنار شود اما او به خوبی می داند با خروج میلیچ اگر قایدی را از دست دهد طبعا با فشار هوادار رو به رو می شود که چطور شده ستارگان این تیم یکی پس از دیگری از این تیم می روند در صورتی که این تیم بعد از مدت ها توانسته در یک قدمی صدر جدول قرار داشته باشد.

باشگاه استقلال هنوز نسبت به این پیشنهاد واکنشی نشان نداده و در واقع تا این لحظه این پیشنهاد را نه رد کرده و نه پذیرفته است اما گویا مدیران باشگاه رغبتی برای فروش مهدی قایدی ندارند و محمود فکری سرمربی استقلال نیز شدیدا مخالف ترانسفر شدن و جدایی مهدی قایدی علی الخصوص در این مقطع زمانی است. 

همچنین گفته می شود ارسلان مطهری دیگر مهاجم استقلال نیز با پیشنهادهایی از کشورهای حاشیه خلیج فارس رو به رو شده که باید دید در نهایت مدیران استقلال چه تصمیمی درباره آینده مهاجمان خود خواهند گرفت اما آنطور که به نظر می رسد مدیران این باشگاه اجازه جدایی بازیکنان کلیدی خود را نخواهند داد چرا که جدایی این بازیکنان هم روی کیفیت فنی تیم اثر منفی زیادی خواهد گذاشت و هم فشار هواداران روی این باشگاه بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:
محمدی: فکری را سیبل نکنید؛ استقلال باید از او حمایت کند
فریبا: بهترین اتفاق دربی، دیده شدن روحیه نباختن در استقلال بود
رضاوند: گل زودهنگام استقلال معادلات دربی را عوض کرد
نامه عدم نیاز فکری برای فرشید باقری
نظری: میلیچ همچنان بازیکن استقلال است
حضور بازیکن استقلال در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال
سه دلیلی که ستاره کروات استقلال را فراری داد

انتهای پیام/