باشگاه چلسی اسطوره می شود

اقدام جالب باشگاه چلسی آن هم در دوره ای که تمام باشگاه ها با مشکلات مالی دستو پنجه نرم میکنند همه را شگفت زده کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  در این روز های بحرانی که شیوع ویروس کرونا موجب شده باشگاه های اروپایی دچار مشکلات مالی شوند .باشگاه ها سعی دارند زیان های مالی خود را به حداقل برسانند و در این راستا دست به اقداماتی از جمله کم کردن توافقی دستمزد بازیکنان و قظع همکاری با برخی کارکنانشان زده اند اما در این بین باشگاه چلسی دست به کار عجیبی زد .

چلسی حقوق دوران کرونایی کارمندان را می دهد

باشگاه چلسی اعلام کرد به طور کامل حقوق کارکنان پاره وقت خود را در ماه آوریل (ماه جاری میلادی) پرداخت خواهد کرد. این کارکنان که معمولاً در روزهایی که چلسی در ورزشگاه استفوردبریج بازی دارد با این باشگاه همکاری می‌کنند که شامل نیروهای امنیتی، نیروهای خدماتی و پشتیبانی و غیره می‌شوند.

اقدام قابل تحسین باشگاه چلسی

بر این اساس باشگاه چلسی حاضرشده دستمزد کامل این افراد را بابت بازی‌های به تعویق افتاده در ماه آوریل از جمله بازی آبی‌پوشان لندنی مقابل تیم‌های استون‌ویلا، بایرن مونیخ و لسترسیتی را بپردازد.

همچنین این باشگاه انگلیسی حقوق اسطوره‌های خود مانند رون هریس، گری چیورس، پل کانوویل، کری دیکسون و بابی تامبلیگ که در پست‌های ویژه در این باشگاه مشغول به کار هستند را نیز پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/