باقری :‌ آماده حضور در تیم ملی هستم / تعطیلی یک هفته ای لیگ فایده ندارد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس : بهتر است در صورت اینکه مسئولان تصمیم دارند که لیگ را چند هفته تعطیل کنند زودتر به تیم ها اطلاع بدهند.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، کریم باقری ، مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد:‌ دراگان اسکوچیچ ، سرمربی محترم تیم ملی فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال ایران به من پیشنهاد حضور در کادر فنی تیم ملی را دادند و من هم آمادگی خود برای این کار را اعلام کرده ام اما از طرفی دیگر در حال حاضر با تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد دارم.

وی ادامه داد: به دلیل قراردادم با پرسپولیس پیشنهاد داده ام که مانند بازیکنان فقط در اردو ها در خدمت تیم باشم.

نظر باشگاه پرسپولیس برای حضوم در تیم ملی مهم است

باقری گفت : من درباره این پیشنهاد با یحیی گل محمدی ،‌ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمیان گذاشتم و وی اذعان داشت که با حضور بنده در تیم ملی مشکلی ندارد ولی در هر حال من تحت قرارداد با باشگاه هستم و نظر باشگاه در این باره مهم است و از سوی باشگاه پرسپولیس هنوز چیزی به من اعلام نشده است.

تعطیلی یگ هفته ای لیگ مسخره است

مربی پرسپولیس اظهار داشت: تعطیلی بازی های این هفته به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا فایده ای ندارد زیرا تیم ها مجبور هستند برای روی فرم نگهداشتن بایکنان به تمرینات خود ادامه دهند و بازی های دوستانه انجام دهند. در هر شرایطی انتقال ویروس کرونا ممکن است و همه را تهدید می کند و نکند آقایان می پندارند که کرونا فقط در بازی های رسمی منتقل می شود؟

او افزود: بهتر است در صورت اینکه مسئولان تصمیم دارند که لیگ را چند هفته تعطیل کنند زودتر به تیم ها اطلاع بدهند تا مربیان تکلیف تیم های خود را بدانند و برای تیم هایشان تصمیم گیری های لازم را انجام بدهند. در غیر اینصورت با تعطیلی یک هفته ای لیگ همچنان خطر شیوع کرونا وجود دارد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: پرسپولیس دنبال توافق با دروازه بان برزیلی
سپاهان مقابل پرسپولیس زانو زد/امیر قلعه نویی صحبت نکند
مهاجم پرسپولیس با قرار وثیقه آزاد شد