بالاترین قیمت توکن های هواداری جام جهانی ۲۰۲۲

قیمت توکن های هواداری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به بالاترین حد خود رسید.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه با آغاز رقابت‌های فوتبال در جام جهانی قطر، توکن هواداری تیم‌های ملی حاضر در این رویداد، رشد قیمتی بالایی را تجربه کرده‌اند. در صورت موفقیت هر یک از این تیم‌ها، این رشد قیمتی می‌تواند ادامه پیدا کند.

یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های بازار رمزارز‌، حرکت همراه با اتفاقات و اخبار روز جهان است. بزرگترین رقابت فوتبال جهان، از امروز در کشور قطر آغاز می‌شود. بازار رمزارز‌ نیز در تلاش است تا با رویداد جام جهانی همراه باشد.

به عنوان مثال بالاترین سطح قیمتی که توکن هواداری تیم ملی اسپانیا ثبت کرده است در ۷ مهر‌ ماه سال جاری، برابر با ۰.۸۰ دلار بوده است.

برخی پیش‌بینی می‌کنند که در صورت موفقیت تیم ملی اسپانیا در بازی‌های آتی، قیمت این توکن می‌تواند تا ۱۰ دلار نیز افزایش پیدا کند.

توکن هواداری تیم ملی برزیل در رتبه بعدی قرار دارد. این توکن با نماد BFT در بازار رمزارز‌ها حضور دارد. قیمت این توکن در طی ۹ روز، حدود ۱۳۰ درصد افزایش داشته است.

یکی دیگر از توکن‌های متعلق به تیم‌های ملی حاضر در رقابت‌ جام جهانی قطر، توکن طرفداری تیم ملی پرتغال با نماد POR است. ارزش توکن POR در حال حاضر ۵.۷۱ دلار است. این توکن در جمعه هفته گذشته، رکورد قیمتی ۷.۰۲ دلار را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید:

جام جهانی| ساکت: امروز زمان پاسخ به کسانی است که همگروهی…
ترکیب احتمالی ایران مقابل انگلیس+ عکس
ترکیب احتمالی ایران مقابل انگلیس+ عکس

انتهای پیام/