«بالوتلی» شگفتی سوم خارجی‌ها با هت‌تریک در لیگ برتر

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در این فصل نتایج قابل قبولی کسب نکرده بود موفق شد در اهواز دست به کار بزرگی بزند و فولاد این شهر را با حساب چهار بر یک شکست دهد. این نتیجه درحالی رخ داد که نفتی ها تا دقیقه 41 با یک گل از شاگردان قطبی عقب بودند. با ورود «بالوتلی» بازیکن نیجریه‌ای نفت به زمین به عنوان یار تعویضی ورق برگشت او با زدن سه گل نقش اصلی را در پیروزی پرگل در این دیدار داشت.

بالوتلی در دقایق 44، 72 و 93 سه بار گلزنی کرد تا رکورد جدیدی را در فوتبال ایران به ثبت برساند. او سومین بازیکن خارجی فوتبال لیگ برتر ایران است که توانسته هت تریک کند.

در هفته‌ی بیست و چهارم لیگ یازدهم دربی بزرگ تهران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی برگزار شد که شاگردان پرویز مظلومی چهار دربی پیاپی را برد پشت سر گذاشته بودند و در این دیدار نیز با حساب دو بر صفر پیش بودند اما ایمون زاید بازیکن ایرلندی تیم دنیزلی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد موفق شد طی ده دقیقه سه بار دروازه رحمتی را باز کند و شگفتی جالبی را در دربی به ثبت برساند.

در هفته‌ی دوازدهم این فصل از رقابت‌های لیگ برتر سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ این رقابت‌ها در تبریز به وقوع پیوست. لری اروین طی 8 دقیقه در این مسابقه توانست مقابل ذوب اهن هت تریک کند و رکورد هشت دقیقه ای را تا این لحظه به نام خود بزند.

خبرنگار: سپهر خرمی