بانوان آمدند، قاضی پور تحریم کرد/ گلایه پیشکسوتان از نحوه بلیت فروشی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال 2019 از ساعت 15:30 در سالن غدیر اورمیه با دیدار تیم های لهستان و روسیه آغاز شد.

* بانوان علاقمند به والیبال که پیش تر موفق به خرید بلیت شده بودند وارد سالن شدند تا پس از بازی لهستان و روسیه نظاره گر بازی ملی پوشان ایران مقابل کانادا باشند.

* مادر و دختری که از تهران به ارومیه آمده بودند تا بازی های تیم ملی را تماشا کنند نتوانستند بلیت تهیه کرده و وارد سالن شوند.

* نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز با انتشار ویدیویی اعلام کرد به دلیل بی نظمی در فروش بلیت ها به سالن نخواهد آمد و از خانه بازی ایران و کانادا را تماشا می کند.

* مسئولان برگزاری مسابقات و گوینده سالن در لحظاتی که بازی متوقف می شود آهنگ های مختلفی پخش می کنند که برخی از این آهنگ ها غیرمجاز است.

* افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال در جایگاه ویژه حضور دارد. همچنین عبدالحمید احمدی هم در کنار داوری حضور دارد.

* پیش از شروع مسابقه گوینده سالن به سمت تماشاگران آمد تا برخی از قوانین مربوط به بین رالی ها را برای آنها توضیح دهد. تماشاگران با هماهنگی گوینده سالن  بعد از هر امتیاز باید حرکت خاصی را انجام دهند که پیش از این فدراسیون جهانی آن را مشخص کرده است.

* پیشکسوتانی همچون یدالله کارگرپیشه که تندیس مربوط به وی هم در ورودی سالن قرار گرفته نسبت به نحوه بلیت فروشی اعتراض داشت و مدعی بود که هیچ بلیت یا آی دی کارتی در اختیار وی قرار نگرفته است. 

* فیلمی از لحظه ورود دو تیم به سالن مسابقات تهیه شده بود که بلافاصله پس از تدوین نهایی از اسکوربرد برای هواداران پخش شد.

* وضعیت اینترنت سالن شرایط چندان خوبی ندارد و خبرنگاران و عکاسان برای ارسال گزارش های خود با مشکل روبرو هستند. 

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 18:30 در نخستین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت ها به مصاف کانادا خواهد رفت.

منبع: فارس