با حضور انصاری‌‍فرد در قطر / پایان عصر فوتبالیست‌های ایرانی در لیگ‌های معتبر اروپایی!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، بختیار رحمانی هافبک بازیساز فصل گذشته تیم سپاهان اصفهان، با امضای قراردادی یک ساله به تیم الشمال قطر پیوست.

 کریم انصاری فرد که به همراه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه حضور داشت و برابر پرتغال هم گلزنی کرد، با امضا قراردادی به تیم السیلیه قطر پیوست. کریم انصاری فرد فصل پیش در تیم ناتینگهام فارست حضور داشت و پس از اینکه نتوانست در این تیم به موفقیتی برسد، با امضای قراردادی ۲ ساله به السیلیه قطر پیوست.

این دو انتقال ثابت کرد که دوران طلایی حضور فوتبالیست های ایرانی در لیگ های معتبر به پایان رسیده و باید فراموش کرد دوران حضور نکونام، شجاعی و هاشمیان و … در لیگ های معتبر اروپایی را.

آخرین نسل از حضور فوتبالیست های ایرانی که با حضور در فوتبال روز دنیا مصادف شد؛ مربوط به حضور نکونام و مسعود شجاعی در اوساسونا اسپانیا بود اما پس از آن هیچ فوتبالیستی نتوانست دوران موفقی را پشت سر بگذارد. علیرضا جهانبخش نیز با حضور در برایتون می توانست این نقصیه را برطرف کند اما در سال اول حضورش آنطور که باید خوب عمل نکرد و به نوعی جزو خریدهای نه چندان مقبول برایتون لقب گرفت.

خبرنگار: سپهر خرمی