بحث و تبادل نظر در فضای مجازی | تحریم استادیوم یا حضور فعال همراه با اعتراض؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از درگذشت سحر خدایاری هوادار استقلال، کاربران فضازی مجازی عقیده دارند تا زمان مشخص شدن وضعیت حضور زنان در ورزشگاه باید قید حضور روی سکوهای آزادی و سایر استادیوم های ایران را زد.

این واکنش و نظریه اما موافقان و مخالفان زیادی دارد

موافقان این طرح می گویند فوتبال با تماشاگرانش زنده است و اگر فوتبال دیدن در استادیوم ها را تحریم کنیم بخش بزرگی از درآمدزایی قطع خواهد شد و فدراسیون فوتبال مجبور به بررسی درخواست هواداران می شود.

اما بخش دیگری از این ماجرا وجود دارد که

مخالف تحریم ورزشگاه است؛ این دسته عقیده دارد که در صورت تحریم ورزشگاه، اتفاقا بازی در زمین فدراسیون فوتبال رخ داده است و آنها با استقبال از کم‌تماشاگر شدن ورزشگاه ها مسیر خود را بدون اینکه ذره ای تحت فشار قرار بگیرند خواهند رفت.

باتوجه به اینکه

سالیان اخیر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اکثر دیدارهای حساس را در روزهای وسط هفته و سر ظهر برگزار کرده تمایل زیادی دارد تا این دیدارها با تماشاگر کمتری برگزار و به پایان برسد تا حواشی کمتری را در بربگیرد. به همین دلیل تحریم ورزشگاه اتفاقا کار فدراسیون فوتبال و در واقع مسئولین را راحت تر خواهد کرد.

باید دید در پایان این بحث فضای مجازی کدام گروه می تواند گروه دیگر را مبنی بر اعتراض به حق درخصوص ورود زنان به ورزشگاه، قانع کند؟

خبرنگار: سپهر خرمی