بحران در پاریس/ پیش از بازی با بایرن مونیخ

روزنامه معتبر اکیپ فرانسه در گزارشی از وضعیت بحرانی پاری‌سن‌ژرمن قبل از بازی برابر بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا نوشت.

به گزارش گروه ورزشی لحظه و به نقل از اکیپ، پاری‌سن‌ژرمن در یکی از حساس‌ترین‌ بازی‌های دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه در ورزشگاه خانگی خود از بایرن‌مونیخ پذیرایی می‌کند.

وضعیت پاری‌سن‌ژرمن قبل از این بازی بزرگ اصلا مناسب نیست و بعد از شکست برابر موناکو در لیگ فرانسه تشنج در باشگاه به وجود آمده است و حتی اختلافات مدیریتی هم درباره ادامه‌دادن با گالتیه زیاد است.

روزنامه اکیپ در ادامه گزارش خود نوشت که دیدار برابر بایرن‌مونیخ آخرین فرصت گالتیه است و چنانچه این تیم نتواند راهی دور یک‌چهارم نهایی شود به طور قطع اخراج خواهد شد.

پاری‌سن‌ژرمن در دو دیدار اخیر خود شکست خورده است. شاگردان گالتیه در دیدار برابر مارسی در جام حذفی شکست خوردند تا وداعی زود هنگام با این رقابت‌ها داشته باشند.

این تیم همچنین در لیگ فرانسه برابر موناکو سه بر یک بازی را واگذار کرد تا قبل از بازی بزرگ برابر بایرن‌مونیخ وضعیتش بحرانی شود.

پاری‌سن‌ژرمن برای درخشش در لیگ قهرمانان اروپا هزینه زیادی کرده است و مدیران و هوادارانش امید زیادی دارند که با توجه به آماده‌بودن لیونل مسی و بازیکنان بزرگی مثل ام‌باپه، نیمار، راموس، وراتی و مارکینیوش قهرمانی در این رقابت بزرگ را تجربه کنند اما اصلا کار آسانی ندارند.

انتهای پیام/