بدبیاری برای میلان قبل از دربی حساس با اینتر

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه دربی دلا مدونینا بین میلان و اینتر در سن سیرو روز شنبه ساعت 19:30 به وقت ایران آغاز می شود ژیرو هفته گذشته که در بازی مقدماتی یورو 2024 فرانسه را مقابل جمهوری ایرلند همراهی کرد و در دقیقه 25 به دلیل مصدومیت میدان را ترک کرد.
او زودتر از موعد کمپ تیم ملی را ترک کرد و به طور جداگانه در میلانلو تمرین می‌کند، اگرچه باشگاه همچنان احتمال می‌دهد که او می‌تواند این آخر هفته در دربی حضور داشته باشد.
با این حال، استفانو پیولی مشکلات بزرگ دیگری در دفاع هم دارد، زیرا فیکایو توموری به دلیل کارت قرمز محروم است، در حالی که پی‌یر کالولو به علت کشیدگی عضلانی مصدوم است. تست‌های بیشتری مورد نیاز است، اما به نظر می‌رسد که او برای دیدار شنبه با اینتر آماده نخواهد بود و همچنین بعید است که برای بازی اول لیگ قهرمانان اروپا با نیوکاسل هم ریکاوری کند.

بنابراین انتظار می‌رود سیمون کیائر وارد میدان شود، اگرچه او گزینه سوم برای پست دفاع مرکزی است.
تئو هرناندز، مایک مانیان و مالیک تیاو همگی امروز پس از بازی تیم ملی به تمرینات بازگشتند، در حالی که یونس موسی و کریستین پولیشیچ بازیکنان تیم ملی آمریکا قرار است فردا وارد تمرین شوند و مشخص نیست بتوانند به هماهنگی کافی با کل تیم برای بازی شنبه برسند.

انتهای پیام/