برانکو در پاسخ به سوال شبکه لحظه: توقعم از ترابی بالا است / اشتباهاتی مقابل فولاد داشتیم

برانکو ایوانکویچ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان شرکت کرد : وارد این بازی می شویم که ببریم، از این نقش فرار نمی کنیم. ولی هفته قبل پدیده بازی سختی با این تیم داشت و به سختی آنها را برد.‌ آنها فردا چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان بازی می کنند. جوانان خوبی دارند. سه چهار بازیکن ۱۸ و ۱۹ ساله در استقلال خوزستان بازی می کنند که به تیم شان شادابی می دهند، ما هم فقط هدف مان برد است.

 برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه لحظه درخصوص اینکه در بازی با فولاد مهدی ترابی آنطور که باید کارایی لازم را نداشت و آیا بهتر نیست در پست بک راست یا چپ بازی کند تا فضاسازی کند گفت: «ما ترابی را به این خاطر جذب کردیم که می‌تواند خودش را در فضای بزرگ و کوچک آزاد سازد. ما عملاً در بازی با فولاد از چهار بازیکن جدیدمان رفیعی، نادری، ترابی و شیری استفاده کردیم و طبیعی است که آنها زمان می‌برد تا خودشان را با تاکتیک تیم تطبیق دهند. ما در اهواز از هر لحاظ تیم برتر میدان بودیم. 68 درصد بازی در اختیار ما بود، 16 شوت به دروازه داشتیم و 80 درصد دقت در پاس. ضمن اینکه پنج شش شانس گلزنی را از دست دادیم که این بحثش جداست».

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: قطعاً ما از بازیکنی مثل ترابی انتظار زیادی داریم. از او و بازیکنان دیگری که ملی‌پوش هستند. این اولین بازی ترابی و نادری بود و ما قطعاً در مورد استفاده از آنها صبور هستیم و ایمان داریم که خودشان را به شرایط مطلوب می‌رسانند. در پرسپولیس همه تیم‌ها مقابل‌مان بسته بازی می‌کنند و برخلاف صحبت‌هایی که می‌شود من از عملکرد تیمم در اهواز راضی هستم. ما به فولاد باختیم، اما هیچ موقع تا این حد مقابل آنها خوب بازی نکرده بودیم. اگر چه همیشه بازی در اهواز برای پرسپولیس سخت بوده است.