برانکو: شک نکنید تنها پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد

لیگ قهرمانان 2020 برای پرسپولیس که در سال‌های گذشته فوتبال ایران را تحت سلطه خود درآورده و در رقابت‌های قاره‌ای نیز قدرت خود را نشان داده است، راحت‌تر بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این یک موقعیت عالی برای کسب جام بود اما متأسفانه دو اشتباه فردی باعث شد پرسپولیس بازی را از دست بدهد. این اشتباهات بخشی از فوتبال است و نباید هیچکس را مقصر آنها دانست. اولسان برای پرسپولیس حریف قدری نبود، اما این فوتبال است. می‌توانم به شما اطمینان دهم که پرسپولیس تنها تیمی است که نسبت به خود احساس اعتماد به نفس می‌کند و می‌تواند موفقیت خود را برای پنجمین بار تکرار کند. این به این دلیل است که آنها برخلاف سایر تیم‌های ایرانی که مدت کوتاهی در بالای جدول هستند عملکرد خوبی داشته است. در توانایی پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی برای پنجمین بار شک نکنید.

وی افزود: قطعاً رفتن بشار و شجاع می‌تواند مشکلاتی را برای تیم ایجاد کند. اما این شرایط عادی است که هر بازیکنی در طول زندگی حرفه‌ای تیم خود را تغییر دهد. ما نمی‌توانیم آنها را سرزنش کنیم و باید به آنها حق داده شود که درباره آینده خود تصمیم بگیرند. فکر می کنم زمان خوبی نیست که پرسپولیس به بازیکنانی که باشگاه را ترک کرده‌اند فکر کند. در پنجره نقل و انتقالات قبلی بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده‌اند و من معتقدم پرسپولیس صاحب تیمی سازمان‌یافته با بازیکنان بزرگ و کادر فنی آگاه است.

بیشتر بخوانید:
اصل ماجرای درخواست مجدد دستیاران برانکو از فیفا چیست؟
دردسر جدید برای سرخ‌ها؛ پرسپولیس باید مالیات برانکو و دستیارانش را بپردازد
درخواست دستیاران برانکو از باشگاه پرسپولیس

انتهای پیام/