برد رپترز از سیکسرز نیمه نهایی را به تساوی کشاند/ لئونارد درخشید

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیدار چهارم نیمه نهایی کنفرانس شرق یکشنبه شب بین دو تیم تورنتو رپترز و فیلادلفیا سونتی سیکسرز برگزار شد و رپترز موفق شد 96-101 بر تیم میزبان غلبه کند تا دو تیم در تعداد برد و باخت ها 2-2 برابر شوند.

کوای لئونارد با 39 امتیاز و 14 ریباند بیشترین امتیاز را برای تورنتو گرفت و دبل دبل کرد. مارک گاسول 16 امتیاز افزود و کایل لوری نیز 14 امتیاز و 7 پاس گل را به ثبت رساند.

پاسکال سیاکم که از ساق پا آسیب دیده بود و حضورش تا پیش از شروع بازی محرز نبود، در ترکیب اولیه حضور یافت و 7 شوت اول خود را از دست داد اما در ادامه 9 امتیاز برای رپترز گرفت و 3 توپ ربایی انجام داد.

برای سیکسرز، جیمی باتلر (29) بیشترین امتیاز را کسب کرد و به همراه 11 ریباند یک دبل دبل را ثبت نمود و جی جی ردیک نیز 19 امتیاز افزود. جوئل امبید که در بازی سوم 33 امتیاز کسب کرده بود، در این بازی به 11 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل اکتفا کرد. باتلر تنها بازیکن سیکسرز بود که در نیمه اول امتیاز دورقمی (14) گرفت.

لئونارد در نیمه اول بسیار درخشان ظاهر شد و برای اولین بار در زندگی حرفه ای خود توانست تنها در یک  نیمه 17 امتیاز و 10 ریباند بگیرد تا این نیمه 45-47 به سود رپترز به پایان برسد.

در کوارتر سوم، باتلر با به ثمر رساندن یک شوت سه امتیازی دشوار از گوشه زمین، سیکسرز را 52-57 پیش انداخت. 4 دقیقه بعد سیاکم با پاسی که از لوری دریافت کرد یک پرتاب دانک انجام داد که به برتری 65-66 رپترز منجر شد. یک دقیقه پیش از اتمام کوارتر سوم، هریس با یک شوت سه امتیازی سیکسرز را جلو انداخت اما ایباکا با پرتاب خود بازی را مساوی کرد تا کوارتر سوم 75-75 به پایان برسد.  

در کوارتر چهارم، بازی با برخوردهای فیزیکی بازیکنان هر دو تیم همراه بود و توپ های زیادی لو رفت و شوت های زیادی از دست رفت. در دقیقه آخر بازی، پرتاب لئونارد، رپترز را به برتری 90-94 رساند و پس از آن که توبیاس هریس یک شوت سه امتیازی را از دست داد، تورنتو با گل کردن 7 پرتاب از 10 پرتاب پیروزی را قطعی کرد.

دیدار پنجم این دو تیم چهارشنبه صبح در تورنتو برگزار خواهد شد.

نتایج بازی های پلی آف یکشنبه شب:

تورنتو رپترز 101-96 فیلادلفیا سونتی سیکسرز (2-2 مساوی)

دنور ناگتس 116-112 پورتلند تریل بلیزرز (2-2 مساوی)

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای