برد سیکسرز از تورنتو در تورنتو پس از 7 سال / توازن 1-1 در بازی دوم نیمه نهایی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیدار دوم نیمه نهایی کنفرانس شرق دوشنبه شب بین دو تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز و تورنتو رپترز در تورنتو برگزار گردید و با نتیجه 89-94 به برد سیکسرز انجامید تا دو تیم تا این مرحله از نیمه نهایی 1-1 مساوی شوند.

این اولین پیروزی سیکسرز در تورنتو پس از 10 نوامبر 2012 بود. تا پیش از برد دیشب، سیکسرز 14 باخت متوالی از رپترز را تجربه کرده بود.

جیمی باتلر با 30 امتیاز و 11 ریباند یک دبل دبل به ثبت رساند؛ جیمز انیس، جوئل امبید، جی جی ردیک و گِرگ مونرو به ترتیب 13، 12، 11 و 10 امتیاز کسب کردند و توبیاس هریس نیز 9 امتیاز و 11 ریباند افزود.  

برای تورنتو، کوای لئونارد 35 امتیاز، پاسکال سیاکم 21 امتیاز و کایل لوری 20 امتیاز کسب کردند.  

کوارتر اول با شوت سه امتیازی انیس 17-26 با برتری سیکسرز پایان گرفت. کوارتر دوم نیز با شوت های سه امتیازی انیس همراه بود، ضمن آن که نیک نرس، مربی رپترز، مرتکب یک خطای تکنیکی شد و باتلر با استفاده از این فرصت، برتری را به 19 افزایش داد اما با لی آپ سیاکم در 2 دقیقه پایانی و توپ ربایی لئونارد این فاصله به 13 کاهش یافت و نیمه اول با  38-51 به سود سیکسرز به پایان رسید. آمار شوت های موفق سیکسرز و رپترز در نیمه اول به ترتیب 39.5 درصد و 32.6 درصد بود.

پنج امتیاز نخست کوارتر سوم از سوی لئونارد به دست آمد تا فاصله امتیازات به 8 کاهش یابد. پس از او، سیاکم با یک لی آپ و یک پرتاب سه امتیازی این فاصله را به 5 رساند.

سیکسرز در حالی وارد کوارتر چهارم شد که تنها 6 امتیاز جلوتر از حریف بود. این تیم مجددا فاصله امتیازات را افزایش داد و به 11 رساند و با شوت هریس در 6 دقیقه پایانی، اختلاف به 13 افزایش یافت.

دو دقیقه به پایان بازی مانده بود که لوری یک شوت سه امتیازی را برای تورنتو به ثمر رساند. پس از آن که باتلر 2 پرتاب آزاد گرفت، لوری یک شوت سه امتیازی دیگر را گل کرد و اختلاف دو تیم به حداقل رسید تا اینکه جوئل امبید در 24 ثانیه آخر شوت نهایی را وارد سبد کرد و پیروزی را به سیکسرز تقدیم نمود.

بازی سوم این دو تیم پنج شنبه شب در فیلادلفیا برگزار خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای