برد ناگتس از بلیزرز / ناگتس در آستانه فینال

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیدار پنجم نیمه نهایی کنفرانس غرب سه شنبه شب با غلبه دنور ناگتس – تیم میزبان – بر پورتلند تریل بلیزرز با نتیجه 98-124 پایان یافت.

نیکولا جوکیچ با 25 امتیاز، 19 ریباند و 6 پاس گل دبل دبل کرد و پل میلساپ 24 امتیاز افزود. جمال موری 18 امتیاز گرفت و 9 پاس گل داد. گری هریس 16 امتیاز و مالک بیسلی و ویل بارتون نیز هریک 10 امتیاز برای ناگتس گرفتند.

برای پورتلند، دمین لیلارد 22 امتیاز، رودنی هود و زک کالینز هریک 14 امتیاز و سی جی مک کالوم 12 امتیاز کسب کردند.

نیمه اول 47-65 به سود دنور پایان یافت و این تیم هواره تا پایان بازی برتری خود را حفظ کرد و فاصله امتیازات را در مقطعی از بازی حتی به 31 رساند. در اوایل کوارتر سوم، پورتلند تا حدی جلو کشید و امتیازات مکرر کسب کرد اما دنور با لی آپ موری و ریباند هجومی جوکیچ پاسخ حریف را داد و 4 دقیقه پیش از اتمام کوارتر سوم نتیجه را 60-85 کرد. در ادامه، موری یک پرتاب الی-اوپ برای هم تیمی خود میسون پلاملی تدارک دید و جوکیچ نیز با دو پرتاب آزاد نتیجه را به 60-91 تغییر داد. بلیزرز 12 شوت متوالی را از دست داد و در حدود 6 دقیقه حتی موفق به کسب یک امتیاز هم نشد. گرچه بلیزرز در کوارتر چهارم با چند شوت موفق سعی در جبران داشت اما دنور مجال بیشتری به این تیم نداد و پیروزی را به خود اختصاص داد.   

پورتلند برای اولین بار در بازی های پلی آف این فصل در آستانه حذف قرار دارد.

دنور در صورت برد در دیدار ششم برای اولین بار در 10 سال اخیر و در مجموع برای چهارمین بار به فینال صعود می کند.

دیدار ششم این دو تیم نیمه شب جمعه در پورتلند انجام می شود و در صورت نیاز، دیدار هفتم در دنور برگزار خواهد شد.

نتایج دیدارهای سه شنبه شب:

فیلادلفیا سونتی سیکسرز 89-125 تورنتو رپترز (2-3 رپترز)

پورتلند تریل بلیزرز 98-124 دنور ناگتس (2-3 ناگتس)

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای