بررسی شانس صدری برای مدیرعاملی سرخ‌ها

صدری یکی از افرادی است که شانس زیادی برای انتخابش به عنوان مدیرعامل قرمزها دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، برخی بر این عقیده هستند که کارهای انجام شده توسط صدری در طول دوران سرپرستی اش می‌تواند او را تبدیل به گزینه مقبول حمید سجادی و مشاورانش کند.

صدری حساب مسدود باشگاه را باز کرد. اتفاقی که با شکایت یک آژانس هواپیمایی رخ داده بود، او در ادامه موفق شد مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس از فصل گذشته را که حدود 40 درصد بود را قبل از بازی با الهلال تسویه کند. ضمناً او به بازیکنان جدید هم پرداختی داشته تا شرایط مالی بازیکنان بهتر شود.

تمدید قرارداد با یحیی گل‌محمدی و دستیارش برای دو فصل دیگر هم اقدام مهم بعدی صدری بود. صدری همچنین توانست طلب کالدرون را که رقمی در حدود 22 میلیارد تومان بود تهیه کرد و عملیات انتقال این پول به حساب او و دستیارش در سوییس انجام شده است و به نظر می رسد در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس او توانسته در این مدت کوتاه اقدامات تاثیرگذار زیادی را انجام دهد تا شانس بالایی برای مدیرعامل شدن داشته باشد.

از وزارت ورزش خبر می رسد صدری همچنان در چارت آینده مدیریتی این باشگاه حضور دارد و شاید همچنان به عنوان رییس هیات مدیره فعالیت کند اما صدری به دنبال پست مدیرعاملی این باشگاه است.

بیشتر بخوانید: