بررسی یک شایعه جذاب؛ آیا طاهری بار دیگر مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟

این روزها شایعه‌ای در فضای مجازی مطرح شده که علی اکبر طاهری مدیرعامل سابق و موفق پرسپولیس در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از استعفای عجیب و ناگهانی محمدحسن انصاری فرد از سمت مدیریت باشگاه پرسپولیس، این تیم حالا بدون مدیر و با سرپرست موقت کارش را پیش می برد. با توجه به بدهی های سنگینی که باشگاه دارد و سررسید آن تا کمتر از بیست روز دیگر فرا می رسد شایعات نسبت به جانشینی انصاری فرد در فضای مجازی بسیار داغ مطرح شده است.

یکی از همین شایعات که البته بابت دل هواداران سرخ است، بازگشت علی اکبر طاهری به این تیم است. اما چرا نباید این شایعه را چندان جدی گرفت؟ به این خاطر که طاهری علی رغم نکات مثبتی که در کارنامه کاری خود ثبت کرد به دلیل سومدیریت دوران حضورش در پرسپولیس باعث محرومیت این تیم از دو پنجره نقل و انتقالاتی شد، از این موضوع که بگذریم طاهری به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان در پست های دولتی از پرسپولیس کنار گذاشته شد و جای او را حمیدرضا گرشاسبی گرفت. همچنین چالش هایی که او بعدها با وزیر ورزش پیدا کرد به طور قطع اجازه بازگشت به او داده نخواهد شد چون در همان گام نخست او با مشکلات قانونی چون بازنشستگی رو به رو است.