برزگر : پرسپولیس بعد از لیگ در آسیا کار سختی دارد

پرسپولیس بازی مهمی را در پیش دارد. قهرمانی در مشت پرسپولیس است اما یک بازی آسان در پیش نداریم. پرسپولیس تیم منسجم و منضبطی  است که شخصیت قهرمانی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،محمد برزگر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بحث‌هایی که در ارتباط با پیروزی‌های یک بر صفر سرخپوشان مطرح می‌شود، ادامه داد: این حرف، فنی نیست. مهم این است که یک تیم به پیروزی برسد.مگر نتیجه یک بر صفر، نتیجه بدی است؟ حرف‌هایی از این دست، پایه و اساس فنی ندارد.مهم این است که پرسپولیس با وجود هجمه‌ها در آرامش و با انسجام، پیروز می‌شود، ۳ امتیازها را می‌گیرد و زیبا هم فوتبال بازی می‌کند.

برزگر که امروز ۴۴ ساله شد، خاطر نشان کرد: کسب چهارمین قهرمانی پیاپی بهترین اتفاق برای من در این روز و برای همه پرسپولیسی‌هاست. خوشحال هستیم که الان نفراتی از جنس پرسپولیس و دوستان ما، تیم را هدایت می‌کنند. یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، افشین پیروانی، حمید مطهری و داوود فنایی ازجنس همین تیم و هوادارانش هستند. البته نادیده نمی‌گیریم که برانکو با چه زحمتی، شاکله این تیم را درست کرد و روح قهرمانی را به تیم برگرداند. کالدرون هم واقعا تلاش کرد و البته قرار گرفتن در جای این نفرات هم کار بزرگی بود که از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی اضافه کرد: پرسپولیس بعد از لیگ در آسیا کار سختی دارد. همه باید از این تیم حمایت کنیم. در لیگ قهرمانان، کار را کمی بی‌مهابا شروع کردیم. بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا زمین تا آسمان فرق می‌کند. شاید این مساله که تیم در کنار بازی‌های خوب و کسب پیروزی، خیلی حساب شده بازی می‌کند سیاستی برای حضور موفق در آسیا باشد.در لیگ قهرمانان با تیم‌های حرفه‌ای با سطح فنی بالا روبرو هستیم و قبل از هر چیز باید مراقب باشیم که گلی را دریافت نکنیم.

برزگر در پایان گفت: می‌خواهم از همه دوستان، همبازیان و هوادارانی که سالروز تولدم را به یاد داشتند تشکر کنم و البته قهرمانی پرسپولیس را به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید :

برزگر : کار پرسپولیس پس از کسب ۳ جام پیاپی با برنکو سخت شد

برزگر: با توجه به عملکرد و ارتباطات برانکو او تبدیل به یک اسطوره شده بود