برنامه‌های تیم ملی ایران تا جام جهانی

طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده اردوی نهایی تیم ملی پس از هفته یازدهم آغاز خواهد شد و بازیکنان داخلی ما خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای دیدار دوستانه با نیکاراگوئه می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی شبکه لحظه ؛ محسن معتمد کیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: آخرین جلسه از تمرین تیم ملی در هفته سوم از اردوهای ارزیابی فنی برگزار شد و قرار است هفته آینده نیز برنامه ارزیابی فنی به روال سه هفته گذشته برگزار شود. پس از آن نیز اردوی نهایی تیم ملی با حضور بازیکنان داخلی در کشورمان آغاز خواهد شد.ان‌شاءالله 19 آبان نیز در تهران با تیم ملی نیکاراگوئه بازی خواهیم کرد. پس از آن اردو نیز تیم ملی برای برگزاری دیدار دوستانه با تونس و آغاز جام جهان عازم قطر می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده اردوی نهایی تیم ملی پس از هفته یازدهم آغاز خواهد شد و بازیکنان داخلی ما خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای دیدار دوستانه با نیکاراگوئه می‌کنند. البته بازیکنانی که در لیگ‌های خارج از کشور حضور دارند باید در تیم‌هایشان حضور داشته باشند و تمرینات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه بدهند. البته با شروع فیفادی این نفرات به جمع بازیکنان داخلی ما و سایر ملی‌پوشان اضافه می‌شوند.

انتهای پیام /