برنامه اردوی آماده سازی تیم والیبال جوانان مشخص شد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بر اساس برنامه ریزی انجام شده تیم ایران ساعت 2:45 بامداد پنجشنبه تهران را به مقصد صوفیه ترک خواهد کرد. کاروان ایران پس از توقف در فرانکفورت آلمان، راهی کشور بلغارستان و شهر صوفیه می شود.

شاگردان بهروز عطایی تا تاریخ 26 خردادماه در این کشور با تیم های جوانان بحرین و تیم ب بلغارستان 3 دیدار دوستانه انجام خواهد داد و سپس روز 28 خردادماه به کشور اسلوونی و شهر ماریبور سفر می کند.

جوانان ایران در این اردو ضمن برگزاری تمرینات مورد نظر کادرفنی، با تیم های عربستان و اسلوونی دیدار خواهند کرد و بعد از پایان برنامه آماده سازی خود در تاریخ 2 تیرماه به تهران باز خواهند گشت. همچنین مسئولان تیم ایران در تلاش هستند تا در صورت حضور تیم های کامرون و مصر در کشور اسلوونی با این دو تیم نیز دیدار دوستانه داشته باشند.

اردوی آماده سازی جوانان ایران 10 روز به طول خواهد انجامید و تیم ایران با حضور 14 بازیکن و 7 کادرفنی به این اردو خواهد رفت.

اعزام تیم زیر ۲۱ سال ایران به تورتک ستاره یونان

تیم والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال ایران جهت شرکت در تورجهانی تک ستاره به یونان اعزام شد.

این بازیکنان پس از تورجهانی یونان عازم تایلند خواهند شد تا در رقابت های قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان شرکت کنند.

سینا شوکتی و رسول یمرلی ترکیب تیم زیر ۲۱ سال ایران را تشکیل خواهند داد، آرش رامسری هدایت تیم زیر۲۱ سال ایران را برعهده دارد و نادر راهجردیان به عنوان سرپرست تیم را همراهی خواهد کرد.

منبع: فارس