برنامه جديد زيدان براي مودريچ همزمان با جشن تولدش

رئال مادرید قصد دارد در این فصل بین لوکا مودریچ، هافبک کهنه کار خود با مارتین از سیستم چرخشی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه ،یکی از اصلی ترین دغدغه های هواداران رئال مادرید را باید افزایش میانگین سنی خط هافبک تراز اول این تیم دانست. با توجه به اینکه رئال مادرید در این تابستان خرید خاصی نداشته، شرایط برای فصل بعد مشخص نیست و لوکا مودریچ که امروز 35 ساله شد، در حال حاضر مهم ترین نگرانی آنها محسوب می شود.

تولد 35 سالگی ستاره رئال مادرید

امرور نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد مودریچ در شرایطی تولد 35 سالگی خود را جشن می گیرد که زین الدین زیدان برای او برنامه جدیدی تدارک دیده است. بازگشت اودگارد به رئال مادرید مادرید پس از یک فصل قرضی در رئال سوسیداد در ماه گذشته نهایی شد و ستاره نروژی قصد دارد در این فصل برای یک جایگاه منظم در ترکیب تیم زیدان تلاش کند.

اودگارد فصل گذشته هفت گل برای سوسیداد به ثمر رساند و اگرچه سبک بازی مشابهی با مودریچ دارد، اما معمولا کمی بیشتر در حملات شرکت می کند. مودریچ تا تابستان 2021 با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارد و ممکن است این هافبک میانی آخرین فصل خود را در این باشگاه سپری کند، زیرا آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد او انجام نشده است. هافبک سابق تاتنهام برنده توپ طلا در سال 2018 شد، اما ممکن است فصل بعد به صورت رایگان از رئال مادرید جدا شود.

انتهاى پيام/