برنامه مجله فوتبال؛ از قهر تیم امید و نا امیدی مهدوی کیا تا ورود به پرونده ویلموتس

برنامه مجله فوتبال شبکه خبر امشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آغاز شد. در ابتدا اخبار کوتاهی از نتایج لیگ برتر فوتسال پخش شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه گزارشی از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید و تیم فوتبال پرسپولیس پخش شد. دیداری که با پیروزی سرخپوشان به پایان رسید.

در این گزارش بازیکنان از مسئولان تقاضا داشتند تا دیدار‌های دوستانه بین المللی را برایشان تدارک ببینند تا بتوانند نتایج بهتری ببینند. در این گزارش همچنین مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید اعلام کرد که به فرودگاه مهرآباد هم نخواهد رسید.
سپس غلامرضا جباری مسئول کمیته جوانان فدراسیون فوتبال روی خط ارتباط تلفنی برنامه آمد و درباره حواشی تیم ملی فوتبال امید گفت: فعلا تصمیمی اتخاذ نشده و ما فعلا پیگیر هستیم تا باشگاه‌ها با تیم ملی امید همکاری کنند تا تیم بتواند به بازی‌های اسلامی بروند.

جباری ادامه داد:ما تاجایی که امکانش هست رایزنی میکنیم تا بالاخره تیم ملی امید که برای المپیک برنامه دارد بتواند در مسابقات بین المللی مثل تورنمونت بازی‌های کشور‌های اسلامی حضور یابند مثل عربستان سعودی. برخی از باشگاه‌ها تصور میکنند این بازی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار نیست و بازیکن نمیدهند در حالی که این رقابت‌ها مثل المپیک کوچک است.

جباری در پایان گفت: با این اوصاف تیم ملی فوتبال امید علی الحساب به بازی کشور‌های اسلامی خواهد رفت مگر اینکه فدراسیون تصمیم جدیدی را اعلام کند.

در ادامه برنامه اخبار کوتاه روز فوتبال پخش شد.
سپس گزارشی درباره ورود مجلس به بحث پرونده ویلموتس پخش شد که در آن قاضی زاده هاشمی عضو فراکسیون ورزش اعلام کرد که همکاران او در تلاش هستند که این پرونده را با جدیت بررسی کنند سپس آن را نزد مراجع قضایی پیگیری کنند تا کسانی که قانون را زیرپایشان گذاشتند مجازات شوند. قاضی زاده هاشمی اعلام کرد که به فدراسیون فوتبال پیش از عقد قرارداد با ویلموتس قرارداد بستن با ویلموتس به رقم بالا به صلاحشان نیست.

در ادامه برنامه رضا کیاپاشا بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور روی خط ارتباط اینترنتی زنده شبکه خبر آمد و درباره درباره قرارداد‌های نجومی در فوتبال ایران صحبت کرد و گفت: امتیاز‌ها و راه‌های در رو زیادی در بحث قرارداد‌ها وجود دارد و به همین دلیل در سال‌های اخیر شاهد قرارداد‌های عجیب بسیاری بودیم.

او ادامه داد:مکاتبات زیادی با فدراسیون فوتبال کردیم تا درباره قراداد‌های غیراصولی اخیر فوتبال گزارش‌هایی را به ما ارائه کنند. تا این لحظه هنوز مورد خاصی را ما برای بررسی بیشتر شاهد نبودیم. البته ناگفته نماند که سازمان لیگ فوتبال در بحث باشگاه‌ها از قبل به این مسائل ورود کرده و به آن‌ها اعلام کرده بود که نباید قرارداد‌های نجومی ثبت کنند.
کیاپاشا در ادامه به نظارت سازمان بازرسی کل کشور بر پرونده مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال پرداخت و گفت:درخصوص این قرارداد پرونده‌ای در سازمان بازرسی کل کشور تشکیل شده است. قرار است تا درباره خرج شدن پول بیت المال برای حضور این سرمربی بررسی‌هایی صورت گرفت و به مراجع قضایی اعلام شد و آن‌ها هم رسیدگی‌های خود را انجام داده اند و با توجه به تکمیل بودن پرونده به زودی رای نهایی اعلام خواهد شد.

در ادامه برنامه گزارشی از برنامه کلاس‌های آموزش مربیگیری فدراسیون فوتبال برگزار شد. کلاسی که در آن مربیان آخرین آموزش‌های مورد نیاز برای مربیگری موثر در رقابت‌های فوتبال را یاد خواهند گرفت و در بلند مدت باعث بالاتر رفتن سطح فوتبال کشورمان خواهند شد.

در ادامه برنامه آخرین نتایج دیدار‌های دوستانه دنیای فوتبال به بینندگاه اعلام شد. از برد رئال برابر یوونتوس تا پیروزی بارسلونا.
همچنین گزارشی از موفقیت‌های روز افزون طارمی با پورتو پخش شد. بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در اخرین دیدار برای پورتو دو گل زد تا همراه با این تیم قهرمان سوپر کاپ شود و همچنین گل‌های خودش برای پورتو را به عدد ۵۰ برساند.

انتهای پیام/