برنز در انتظار کاتای تیمی مردان/حذف آقایی، برتری عباسعلی در دور دوم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دومین مرحله لیگ سری آ  کاراته در حالی به میزبانی شهر استانبول ترکیه با حضور 1813 کاراته کا از 102 کشور پیگیری می‌شود که نمایندگان کشورمان برای رسیدن به مدال در این مسابقات به روی تاتامی می‌روند.

کاتای تیمی مردان با ترکیب؛ ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر پس از کسب امتیازات 25.2 و 24.63 در مراحل اول و دوم به‌ عنوان تیم دوم راهی دیدار رده‌بندی شدند.

کاتای تیمی مردان با ترکیب؛ علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر و حمیدرضا پوراعماء نیز با کسب امتیازات 24.8 و 24.58 در مراحل اول و دوم به‌ عنوان تیم سوم به دیدار رده‌بندی راه یافتند تا فردا یک شنبه دیدار رده‌بندی این مسابقات برگزار شود.

کومیته انفرادی بانوان:

در وزن 68+ کیلوگرم، محدثه آقایی ابتدا نماینده آفریقای جنوبی را  با نتیجه 4 بر یک  شکست داد و در دومین دیدار بازی را با نتیجه اما 4 بر 3 به حریف فرانسوی خود واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.  

در ادامه مسابقات  در وزن ۶۸+ کیلوگرم، حمیده عباسعلی نماینده بانوان کشورمان در نخستین مبارزه ” کبری گزوم” از ترکیه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد.عباسعلی در دور دوم نماینده سوئیسی را 11 بر 7 شکست داد.

منبع: فارس