برهانی:تیم‌های بزرگ دنیا هم مقابل تیم‌های دفاعی به مشکل می‌خورند

شما اگر تیم‌های بزرگ دنیا را هم ببینید برابر تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند به مشکل می‌خورند. فکر می‌کنم همین به تازگی لیورپول مقابل برایتون با همین سبک به مشکل خورد و روی یک ضد حمله گل خورد و باخت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آرش برهانی مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شما اگر تیم‌های بزرگ دنیا را هم ببینید برابر تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند به مشکل می‌خورند. فکر می‌کنم همین به تازگی لیورپول مقابل برایتون با همین سبک به مشکل خورد و روی یک ضد حمله گل خورد و باخت. خداراشکر ما توانستیم نظم تیمی را حفظ کنیم و حتی پس از گل هم موقعیت درست کنیم که پنالتی هم گرفتیم. این‌ها می‌تواند پیشرفت باشد، ما مقابل نساجی فقط ۷۰۴ پاس ارسال کردیم که همین می‌تواند در لیگ ما یک آمار موفق باشد. ما رکورددار بودیم و رکوردمان را افزایش دادیم. نساجی خیلی خوب بازی کرد، یادم است که پارسال در ورزشگاه آزادی نساجی مقایل استقلال به تساوی رسید.

وی افزود: شما مطمئن باشید که کادرفنی و بازیکنان در کنار هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که بدون حاشیه کار کنیم و امسال به هر شکلی که شده دل هواداران را شاد کنیم. دنبال حاشیه نیستیم و تمام تیم در کنار هم تلاش داریم که تیم بدون حاشیه داشته باشیم و بچه‌ها هم بچه‌هایی هستند که مشکلات زیادی را تجربه کردند. ما الان یک نیم فصل داریم و طبیعتاً آقای فکری نقاط ضعف و بازیکن نیاز داریم را طبق لیستی به باشگاه ارائه خواهند کرد تا بتوانیم در بازی‌های لیگ، حذفی و همینطور آسیا خوب و ایده‌آل ظاهر شویم.

بیشتر بخوانید:
برهانی:برای استقلال حکم فینال را دارد و باید این نگاه را داشته باشیم
برهانی: اگر استقلال بدون تاکتیک، صدر جدول باشد، فاتحه لیگ را باید خواند
آرش برهانی: محمود فکری یکی از مربیان پاک و کاردرست ایران است

انتهای پیام/