برهانی:ما در سال‌های گذشته هیچ مظلومیتی از پرسپولیس ندیدیم

    بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال معتقد است که در سال های گذشته وزارت ورزش به پرسپولیس بیشتر از استقلال توجه کرده است.

    به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آرش برهانی، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال درباره کنار گذاشته شدن وریا غفوری از تمرینات و مسابقات استقلال و تصمیم گیری کمیته انضباطی باشگاه درباره این بازیکن گفت: در همه جای دنیا چنین اتفاقاتی می‌افتد و بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا هم ممکن است اشتباهاتی انجام دهند. غفوری بازیکن بزرگی است و شاید به خاطر اینکه تحت فشار است آن کار را انجام داد.‌ ای کاش این موضوع در باشگاه حل می‌شد و به بیرون درز پیدا نمی‌کرد.

    روز دوشنبه در تمرینات تیم فوتبال استقلال ووریا غفوری کاپیتان این تیم در جریان تمرین تاکتیکی بعد از اینکه کاور خود را محکم به زمین کوبید، با ناراحتی زمین را ترک کرد. فرهاد مجیدی هم بعد از این اتفاق کاپیتان تیم خود را در اختیار باشگاه قرار داد تا کمیته انضباطی درباره او تصمیم گیری کند.

    بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه عده‌ای از مظلومیت پرسپولیس می‌گویند عجیب است، زیرا ما در سال‌های گذشته هیچ مظلومیتی از پرسپولیس ندیدیم. متاسفانه در سال‌های گذشته این استقلال بوده که مورد کم لطفی قرار گرفته و کمک‌هایی که از وزارت ورزش به پرسپولیس می‌شد، به استقلال نمی‌شد.

    تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پنج دوره گذشته مسابقات لیگ برتر موفق شده عنوان قهرمانی را به دست آورد، هر سال بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر برخی از هواداران و پیشکسوتان فوتبال استقلال به این موضوع اعتراض داشته و معتقد بودند توجهی که به پرسپولیس می‌شود، به باشگاه های دیگر نمی شود.

    در طرف مقابل نیز هواداران پرسپولیس معتقد بودند که وزارت ورزش و مسئولان ورزشی کشور از استقلال جانبداری می کنند.

    بیشتر بخوانید:

    آرش برهانی: عملکرد استقلال در تاریخ لیگ برتر بی سابقه بوده است
    جلسه جانواریو و برهانی در آکادمی استقلال
    برهانی رئیس جدید آکادمی استقلال شد

    انتهای پیام/