برهانی : در رفتار برخی از اعضای فولاد اخلاق مداری ندیدم

اخلاقیات در یک بازی و دو بازی و با یک اتفاق سنجیده نمی شود. در دراز مدت مشخص می شود چه کسانی اخلاقیات را رعایت کرده و به اخلاق مداری پایبند هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، آرش برهانی مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فوتبال تمام می شود و صحنه های قشنگش می ماند ولی به نظرم در این بازی در حق آقای فکری اجحاف شد. بارها شنیدم که آقای فکری و مظلومی بازیکنان تیم را آرام کرده و گفتند پاسخی به اظهارات نیمکت نشینان حریف ندهید. ظاهرا در آنجا برخی ها به صورت چراغ خاموش از الفاظی استفاده می کردند که قشنگ نبود.

وی افزود :اخلاقیات در یک بازی و دو بازی و با یک اتفاق سنجیده نمی شود. در دراز مدت مشخص می شود چه کسانی اخلاقیات را رعایت کرده و به اخلاق مداری پایبند هستند. استقلال بازی را باخت و آقای فکری مسئولیت باخت را بر عهده گرفت ولی این کار درست نیست حالا که تیمی برنده شده همه چیز را به نفع خودش تمام کند. من حرکاتی از یک سری افراد که آنها را نمی شناختم دیدم که حتی یک درصد اخلاق هم در آن دیده نمی شد. وقتی این اتفاقات افتاده نباید مدعی شد که برنده بازی و اخلاق شده اند. همه می دانند استقلال برای من از همه چیز مهم تر است، شب بازی با فولاد یاد برخی روزهای سختی که برای تیم بازی می کردم افتادم، حالا هم خودم را کنار هواداران می دانم و از آنها عذرخواهی می کنم.

برهانی در پایان گفت :مطمئن باشید استقلال امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و هواداران هم متوجه می شوند فکری چه نظم و انضباط و اصولی را برای تیم در نظر گرفته است. فوتبال برد و باخت دارد و این بار روی بدش را به ما نشان داد اما در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و مطمئن باشید در هفته های آینده تیمی خوب و در خور نام هواداران به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین استقلال| غیبت برهانی و تمرین اختصاصی دیاباته/ ادامه غیبت مطهری
برهانی سرمربی امید استقلال می شود
فلاحت‌زاده: مرفاوی، دین‌محمدی و برهانی از لحاظ فنی می‌توانند به استقلال کمک کنند

انتهای پیام/