برهانی: زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم

برهانی : به‌زودی اخبار خوشی از آکادمی استقلال می‌شنوید/آجرلو ناراحت بود چرا از والدین بازیکنان پول می‌گیرند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آرش برهانی مدیر آکادمی فوتبال باشگاه استقلال تهران گفت: آجرلو از روز اول می‌دانست که آکادمی چه وضعی دارد و خیلی ناراحت بود از اینکه از والدین بازیکنان هزینه گرفته شده است، چون بعضا از آنها یک مبالغی گرفته می‌شد و از این بابت خیلی تاسف می‌خورد. او می‌گفت باشگاه استقلال این همه ثروت دارد اما باید به‌خاطر 20، 30میلیون تومان گردن کج کنیم تا این مبالغ ناچیز را بعضا از والدین بازیکنان تامین کنیم. وقتی کسی مشکلات را بداند، پای‌کار باشد، دنبال حل آنها باشد و برای رفع آنها برنامه داشته باشد، مطمئنا می‌تواند به یک نتیجه خوب هم برسد.
وی افزود:به‌دنبال این بودم که بتوانیم استعدادهای بیشتری را کشف و در سطح کشوری به فوتبال باشگاه و کشورمان کمک کنیم. در فوتبال پایه اصلا نتیجه‌گیری معنایی ندارد.با مجیدی که صحبت می‌کنم می‌بینم او چقدر به نیروهای جوان علاقه‌مند است و دوست دارد آنها را از نزدیک ببیند. برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در آینده 6-5 بازیکن را که کیفیت خیلی خوبی دارند و در سطح تیم بزرگسالان هستند برای فصل آینده به تمرینات این تیم بفرستیم و در بازی‌های امید هم از آنها استفاده کنیم.
برهانی گفت: زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم، چون بازی با فولاد خیلی مشکل است. ان‌شاءالله بتوانیم از پس این دیدار سخت در اهواز بربیایم و با امتیاز برگردیم. به نظرم مهاجمان باید راحت‌تر کار کنند، چون فشار برای زمانی است که تیم نتیجه نمی‌گیرد، در غیر این صورت درک نمی‌کنم که برای چه باید روی آنها فشار باشد.

بیشتر بخوانید:
امیدهای استقلال قهرمان شد/ صعود شاگردان برهانی به لیگ دسته اول
روش جالب آرش برهانی از تست گیری رده های پایه استقلال
برهانی: خرید سیلوا خیلی خوب و به موقع بود

انتهای پیام/