برهانی : قول می‌دهیم همان تیمی تبدیل شویم که هواداران انتظار دارند

ما الان هفته پنجم هستیم و چشم! قول می‌دهیم همان تیمی تبدیل شویم که هواداران انتظار دارند. یک مقدار به این بچه‌ها فرصت و اعتمادبنفس بدهید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، آرش برهانی مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : از تیم استراماچونی علیرغم همه انتقاداتی که علیه ایشان وجود داشت حمایت کردم و خواهان فرصت دادن به او شدم. هواداران صبر کردند و یک استقلال هجومی و فوق العاده را دیدند. در آن هفته که از استراماچونی حمایت کردم کلی هجمه علیه من شکل گرفت که چرا به دفاع از او پرداخته است. من اما مطمئن بودم که این تیم قادر خواهد بود به نتایج خوبی برسد.هواداران اکنون شرایط تیم و لیگ را درک می‌کنند و حمایت می‌کنند. برخی هم نگران هستند و به آنها هم حق می‌دهیم

وی افزود: ما الان هفته پنجم هستیم و چشم! قول می‌دهیم همان تیمی تبدیل شویم که هواداران انتظار دارند. یک مقدار به این بچه‌ها فرصت و اعتمادبنفس بدهید. می‌گویید هوادار بعد از پنج سال دیگر صبر ندارد، درست است. اما استقلال حداقل به شش هفته زمان برای بدنسازی فرصت نیاز داشت ولی این فرصت را نداشت و مجبور شد همزمان کارهای تاکتیکی را هم دنبال کند. اما بدنسازی وقتی تکمیل نشده، نمی‌توان کارهای تاکتیکی مدنظر را هم از بازیکن خواست.

بیشتر بخوانید:
ماموریت جدید برهانی؛ کشف استعدادهای استقلال برای فکری
مشکل آرش برهانی برای نشستن روی نیمکت استقلال حل شد
خوش و بش پیوس با برهانی و فکری در تمرین استقلال + عکس

انتهای پیام/