برومند:اسکوچیچ حق نداشت بازیکنان ایرانی را زیر سوال ببرد

استقلال خوشبختانه در این ۲ هفته خوب نتیجه گرفته و مهمترین مساله در لیگ برتر کسب امتیازات مسابقات است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرویز برومند دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت:به خصوص وقتی یک تیم در بیرون از خانه برنده می‌شود از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ایجاد می‌کند. در بازی هفته اول شاید ناهماهنگی‌هایی وجود داشت، در این بازی هم در نیمه دوم ذوب آهن خوب بازی کرد اما استقلال به شکلی حرفه ای بازی را پیش برد و در نهایت روی توانایی بازیکنی چون یامگا توانست ذوب آهن را شکست دهد.

وی افزود: یامگا به نظرم فیزیک خوبی دارد و در بازی اول بسیار خوب ظاهر شد. یامگا نشان داد بازیکن پا به توپی است و می‌تواند خوب حفظ توپ کند و پاس‌های خوبی هم بدهد. شم گلزنی او در بازی مشخص شد. این بازیکن فقط یک هفته با تیم تمرین کرده بود ولی کارهایی انجام داد که بازیکنی مثل تیام چند سال پیش در استقلال از این کارها می‌کرد. سبک بازی او در خط حمله شبیه به تیام است. آجرلو سال‌ها در فوتبال بوده و زیر و بم این رشته را به خوبی می‌داند. اگر مدیریت او در استقلال ثبات داشته باشد قطعا می‌تواند سر منشا خیر باشد و به استقلال کمک کند.

برومند در پایان گفت:در خرید های جدید استقلال خب یامگا که کیفیتش را نشان داد و معلوم شد بازیکن مفیدی است. اما در خصوص سایر بازیکنان فعلا چیز خاصی ندیدیم. باید قبول کنیم بازی در استقلال سخت است و آن‌ها نیاز به زمان دارند. امیدوارم در ادامه عملکرد بهتری از این بازیکنان ببینیم.

بیشتر بخوانید:
برومند: استقلال گور ندارد که کفن داشته باشد/ پیروانی نباید نمک روی زخم بپاشد
برومند: سپاهان به خاطر شرایط استقلال در رتبه دوم است
برومند: مجیدی برای سر پا نگه داشتن استقلال مجبور است فداکاری کند

انتهای پیام/