برگزاری مجمع سالانه آسیای مرکزی

مجمع سالانه منطقه آسیای مرکزی با شرکت نمایندگان 14 کشور عضو در داکا پایتخت بنگلادش برگزار شد و تایید تقویم سال 2022 از جمله مصوبات این نشست بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجمع سالانه منطقه آسیای مرکزی امروز (دوشنبه 6 دی‌ماه) با حضور نمایندگان 14 کشور افغانستان، بنگلادش، بوتان، هند، ایران، قزاقستان، قرقیزستان، مالدیو، نپال، پاکستان، سریلانکا، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان برگزار شد. دکتر محمدرضا داورزنی به‌عنوان نماینده ایران و نماینده هیات رئیسه فدراسیون جهانی نیز در این مجمع شرکت کرد.

این مجمع با حضور نماینده 9 کشور به صورت حضوری و وبیناری 5 نماینده به مدت 3 ساعت و نیم پیگیری شد و محمد لطیف رئیس منطقه مرکزی آسیا از ریتا سوبوو رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا و حمایت‌های دکتر داورزی تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین از مسعود یزدان‌پناه عضو ایرانی کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا به دلیل برگزاری کلاس‌ آموزش ناظران فنی در سال 2021 تشکر و اعلام کرد که در سال 2022، از 10 مسابقه‌ای که ازسوی کنفدراسیون والیبال آسیا برگزار می‌شود، 6 مسابقه در در آسیای مرکزی انجام خواهد شد.

عتیق اسلام رئیس فدراسیون والیبال بنگلادش هم گفت: امروز روز بزرگی در تاریخ والیبال بنگلادش است و بعد از 5 سال شاهد توسعه این رشته ورزشی در سطح سنترال زون هستیم. یک تیم هستیم که آقای لطیف رابطه خوبی بین اعضا ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید :
واکنش داورزنی به حضور در باشگاه پرسپولیس
داورزنی راهی لوزان شد
داورزنی: دیگر نمی‌توانیم از مدل سنتی استفاده کنیم/ باید به‌روز باشیم

انتهای پیام/