برگزاری مراسم معارفه اقبالی رئیس انجمن پاراشنا

مراسم معارفه محمد حسین اقبالی رئیس انجمن پاراشنا کشورمان با حضور رئیس، سرپرست دبیری، معاون قهرمانی و مدیر روابط عمومی فدراسیون، صبح امروز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان در این مراسم بیان کرد: انجمن شنا در سال گذشته بلاتکلیف بود و به صورت شورایی مدیریت می شد. با توجه به اینکه شنا ورزش پایه و پر مدال است فردی که مسئولیت قبول می کند دغدغه کار را دارد.

رئیس فدراسیون گفت: خدمت به جانبازان و معلولین ارزش معنوی بالایی دارد.از تمام نفراتی که در این انجمن زحمت کشیدند تشکر می کنم. اکنون اقبالی هم باید برنامه های خود را برای تداوم پیشرفت انجمن آغاز کند و در کنار آن استعدادیابی برای شناسایی ورزشکاران مستعد را هم در نظر داشته باشد.

پروتکل های بهداشتی تمرینات آبی

اقبالی نیز در این جلسه ضمن بیان فعالیت ها و کارنامه انجمن پاراشنا به وضعیت کنونی ورزشکاران اشاره کرد و گفت: در این مدت که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است، شناگران به منظور رعایت دستورات ستاد پروتکل های بهداشتی تمرینات آبی خود را پیگیری نکردند و تمرینات بدنسازی را انجام دادند.

رئیس انجمن در پایان گفت: از فدراسیون می خواهم که مانند گذشته انجمن را حمایت کند تا بتوانیم در کنار برنامه ریزی مناسب، باز هم شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران شنا در مسابقات مختلف باشیم.

اتمام پیام/

بیشتر بخوانید:
پاراشنا قهرمانی جهان|ضیغمی‌نژاد در جایگاه پنجم صد متر قورباغه جهان ایستاد
مسابقات پاراشنا قهرمانی جهان| ایزدیار و ضیغمی در رده دوازدهم و سیزدهم ایستادند
برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان؛ ملی پوشان پاراشنا راهی انگلیس می شوند